English

شهریار شیری آراسته:

آمادگی برای انجام واکسیناسیون دُز سوم ضروری است

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری اردبیل گفت: کسب آمادگی لازم از سوی دستگاههای متولی برای انجام واکسیناسیون دز سوم ضروری است.

آمادگی برای انجام واکسیناسیون دُز سوم ضروری است

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، شهریار شیری آراسته ، دبیر کمیته نظارت براجرای پروتکل ها و پیگیری مصوبات استانی ستاد مدیریت بیماری کرونا در جلسه کمیته نظارت بر اجرای پروتکل ها و پیگیری مصوبات استانی ستاد مدیریت بیماری کرونا گفت: با توجه به افزایش مراجعین واکسیناسیون دز سوم کرونا توجه به افزایش مراکز واکسیناسیون باید مد نظر قرار گیرد.

وی گفت: باید با استفاده از تجربیات خیزهای قبلی کرونا در کنترل و کاهش میزان ابتلا در صورت شیوع امیکرون اقدامات لازم را پیش بینی کنیم.

دبیر کمیته نظارت براجرای پروتکل ها و پیگیری مصوبات استانی گفت: نظارت بر بخش های مختلف از جمله مدارس، نانوایی ها، پاساژها، استخرها و مجالس و مکان هایی از این قبیل که دارای اجتماعات انسانی بوده، ضروری است.

شیری آراسته در ادامه بازدیدهای نظارتی از روند اجرای شیوه نامه های بهداشتی در اماکن مختلف را یادآور شد و گفت: نظارت از پایانه های مسافری  و همچنین از مدارس مورد تاکید است و ادامه این نظارت بر کاهش میزان مبتلایان موثر است.

در این جلسه دستگاههای اجرایی مرتبط اعم از بهداشت، آموزش و پرورش ، فرمانداری و همچنین نماینده اتاق اصناف گزارشی از اقدامات انجام گرفته در راستای رعایت شیوه نامه های بهداشتی و نظارت ها ارایه کردند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه