English

در گفتگو با موج عنوان شد:

پیکر مطهر ۳ شهید گمنام وارد تبریز می‌شود+برنامه‌ها

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان آذربایجان شرقی گفت: در ایام شهادت حضرت زهرا (س) تبریز میزبان ۳ شهید گمنام است.

 پیکر مطهر ۳ شهید گمنام وارد تبریز می‌شود+برنامه‌ها

امیر رضا عباسی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری موج در آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه آذربایجان شرقی در این هفته جاری و در ایام شهادت حضرت زهرا(س) و سالگرد شهادت شهید سپهبد قاسم سلیمانی میزبان سه شهید گمنام دوران دفاع مقدس است اظهار داشت: براساس برنامه ریزی‌های صورت گرفته این آئین با حضور پرشور مردم برگزار می‌شود.

وی با اشاره به جزئیات استقبال، تشییع و تدفین شهدای گمنام در استان بیان کرد: مراسم استقبال رسمی از پیکر مطهر این شهدای گمنام روز  سه شنبه در فرودگاه بین الملی تبریز برگزار می‌شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی در ادامه خاطر نشان کرد:برنامه‌های مختلفی در این راستا پیش‌بینی شده است همچنین برنامه زنده تلویزیونی  نیز از شبکه استانی سهند با حضور پیکر مطهر شهدا در ساعت ۲۱:۳۰ روز چهارشنبه برگزار خواهد شد.

وی گفت: پیکر‌های مطهر این شهدای گران‌قدر ساعت ۱۰ روز پنج‌شنبه، با حضور مردم مومن، انقلابی، شهیدپرور و ولایی تبریز از میدان شهدا به سمت میدان ساعت تشییع و سپس به منطقه مایان منتقل می‌شوند.

امیر عباسی یادآور شد: پیکر‌های مطهر این شهیدان والامقام پس از برگزاری برنامه استقبال و وداع توسط مردم شهیدپرور و ولایتمدار مایان، ساعت ۱۴:۳۰ روز پنج‌شنبه از مسجد جامع این روستا تشییع و در یادمان شهدای گمنام مایان خاکسپاری خواهند شد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی تصریح کرد: پیکر‌های مطهر این شهدای عزیز مربوط به عملیات‌های رمضان، خیبر و بدر هستند که از مناطق عملیاتی شرق بصره، جزیره مجنون و شرق دجله تفحص شده‌اند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم با حضور اقشار مختلف مردم، شاهد مراسم باشکوهی در راستای استقبال از این شهدا باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه