English

سید ابوالفضل وکیلی:

تاکید وزارت جهاد کشاورزی بر رعایت استاندارد های بین المللی است

رییس سازمان جهادکشاورزی استان یزد گفت: در این دولت محوری ترین امر در کشاورزی رعایت استاندارد های بین المللی و مجهز شدن به آزمایشگاه های استاندارد است.

تاکید وزارت جهاد کشاورزی بر رعایت استاندارد های بین المللی است

به گزارش خبرگزاری موج یزد، سید ابوالفضل وکیلی رییس سازمان جهادکشاورزی استان یزد گفت: توسعه کشاورزی قراردادی، اجرای الگوی کشت و افزایش بهره وری در گرو توجه به امر آموزش و ترویج است.

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان یزد گفت: کشاورزی قراردادی محوری ترین کار وزارت جهاد کشاورزی در این دولت خواهد بود و در نتیجه کشاورزان و تولیدکنندگان باید به رعایت استانداردهای موجود در سطح بین الملل و سفارش دهندگان و مجهز شدن به آزمایشگاه های استاندار ملزم شوند.

وکیلی با اشاره به تولید محصول سفارشی در کشاورزی قراردادی گفت: در این حوزه تقویت رایزنی‌های اقتصادی استان در سطح بین‌المللی باید بیشتر شده تا حضور موثر محصولات استان در بازارهای جهانی محقق شود

رییس سازمان جهادکشاورزی در این جلسه که با حضور مدیران و معاونین ادارات صمت، تعاون روستایی،دامپزشکی،عشایر و مدیران شهرستان های استان در سالن شهید بهشتی برگزار شد بیان کرد: قرارگاه امنیت غذایی مصوب ستاد اقتصادی دولت و قرارگاه استانی امنیت غذایی هم مصوب ستاد تنظیم بازار است.انتظار ما در جهاد کشاورزی این است که قرارگاه امنیت غذایی در تمام شهرستان ها با حضور همه ی اعضا تشکیل شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه