English

مدیرعامل شرکت تامین و توسعه خوشه محصولات کنجدی یزد:

آزمایشگاه تخصصی محصولات کنجدی رتبه برتر آزمایشگاه های استان یزد

شرکت تأمین و توسعه خوشه محصولات کنجدی در سال 1398 در راستای انجام مأموریت سوم مبنی بر توسعه نوآوری و ارائه خدمات کسب‌و‌کار به واحدهای تولیدی، با حمایت شرکت شهرک‌های صنعتی استان یزد اقدام به راه‌اندازی اولین مرکز نوآوری خوشه محصولات کنجدی در کشور نمود که از نظر سخت افزاری شامل آزمایشگاه تخصصی محصولات کنجدی می ­باشد.

آزمایشگاه تخصصی محصولات کنجدی رتبه برتر آزمایشگاه های استان یزد

حمیدرضا خلیلی صدرآباد مدیرعامل شرکت تامین و توسعه خوشه محصولات کنجدی استان یزد در گفت و گو با خبرگزاری موج یزد، گفت: شرکت تأمین و توسعه خوشه محصولات کنجدی در سال 1398 در راستای انجام مأموریت سوم مبنی بر توسعه نوآوری و ارائه خدمات کسب‌و‌کار به واحدهای تولیدی، با حمایت شرکت شهرک‌های صنعتی استان یزد اقدام به راه‌اندازی اولین مرکز نوآوری خوشه محصولات کنجدی در کشور نمود.

وی در ادامه گفت: مأموریت اصلی این مرکز در سه بخش، توسعه نوآوری در صنعت محصولات کنجدی از طریق فرهنگ‌سازی، شناسایی نیازهای نوآورانه و استفاده از ظرفیت‌های اکوسیستم نوآوری در جهت رفع نیازهای نوآورانه تعریف شده است و زیرساخت اصلی توسعه محصولات کنجدی محسوب می‌شود.

مدیرعامل شرکت تامین و توسعه خوشه محصولات کنجدی استان یزد عنوان کرد: همچنین، از نظر سخت افزاری شامل آزمایشگاه تخصصی محصولات کنجدی می ­باشد که علاوه بر خدمت رسانی به واحدهای تولیدی، به عنوان زیرساخت فیزیکی بخش توسعه محصولات کنجدی مشغول به فعالیت است.

خلیلی عنوان کرد: آزمایشگاه شرکت تأمین و توسعه خوشه محصولات کنجدی در سال 1398 با هدف ارائه خدمات آزمایشگاهی در حوزه صنعت غذا، بالاخص فرآورده های کنجدی در شهرستان اردکان تأسیس گردیده است که این آزمایشگاه مشتمل بر سه بخش شیمی، میکروبی و آنالیز دستگاهی می باشد.

دومین آزمایشگاه مجهز به دستگاه کروماتوگرافی در یزد

وی درباره توانمندی این آزمایشگاه توضیح داد: این آزمایشگاه در دو بخش شیمی و میکروبی کلیه تست های مرتبط با انواع روغن های خوراکی، دانه و کنجاله دانه های روغنی، شیرینیجات و انواع فرآورده های کنجدی شامل: ارده، حلوا ارده، انواع کرم کنجد را مطابق با استانداردهای ملی ایران ارائه می دهد.

 خلیلی تصریح کرد: این آزمایشگاه در بخش آنالیز دستگاهی به عنوان دومین آزمایشگاه در سطح استان مجهز به دستگاه کروماتوگرافی گازی جهت آنالیز پروفایل اسیدهای چرب انواع روغن های خوراکی می باشد که با تلاش و پشتکار مسئولین و متخصصان امر در ابتدای سال جاری آزمایشگاه موفق به اخذ پروانه بهره برداری از سازمان غذا و دارو شد و در حال حاضر کسب رتبه برتر طی ممیزی صورت گرفته در بین آزمایشگاه های فعال در استان یزد گردیده است.

وی اظهار داشت: آزمایشگاه شرکت تأمین و توسعه خوشه محصولات کنجدی پس ارزیابی نهایی صورت گرفته از طرف مرکز ملی تأیید صلاحیت ایران تأییدیه نهایی جهت کسب استاندارد ایزو 17025 را دریافت نموده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه