English

سیف اله تیزرو خبر داد:

رتبه اول تولید ماهیان گرم آبی در دست فعالان شیلات پارس آباد

مدیر کل شیلات استان اردبیل گفت: شهرستان پارس آباد در تولید ماهیان گرمابی رتبه اول استان را دارد.

رتبه اول تولید ماهیان گرم آبی در دست فعالان شیلات پارس آباد

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، سیف اله تیزرو ، مدیرکل شیلات استان اردبیل در نشست با با فرماندار شهرستان پارس آباد از برنامه های توسعه ای در جهت گسترش شیلات شمال استان خبر داد و گفت: شهرستان پارس آباد به لحاظ تولید ماهیان گرمابی در سطح استان رتبه اول را دارد.

وی با اشاره به ظرفیت های شمال استان به خصوص شهرستان پارس‌آباد اشاره کرد و افزود: اولویت ما توسعه آبزی پروری اقتصادی خصوصاً پرورش ماهیان خاویار و ماهیان زینتی در شهرستان پارس‌آباد می باشد.

مدیر کل شیلات استان اردبیل همچنین از برنامه ریزی برای ایجاد شهرک و سایت تولید محصولات شیلات در شهرستان خبر داد و افزود: شهرستان پارس آباد به واسطه آب و هوا و ظرفیت وجود کانالها آبی و رود ارس قابلیت تبدیل شدن به قطب شیلات کشور را دارد.

تیزرو همچنین از برنامه ریزی برای حمایت برای راه اندازی سایت های پرورش ماهی قزل آلا در نیم فصل دوم سال در شهرستان پارس آباد نیز خبر داد و گفت: دمای متفاوت در فصل های مختلف زمینه تنوع تولید در شهرستان را افزایش داده است.

واحدهای راکد یکی پس از دیگری راه اندازی می‌شود

فرماندار شهرستان پارس‌آباد همچنین در بازدید از واحد تولیدی میلاد پوشاک گفت: مشکلات این واحد تولیدی با حضور دستگاه اجرایی مورد بررسی قرار گرفت و دستگاه متعهد شدن در سریع‌ترین زمان موانع مربوط به تولید این واحد را رفع نمایند.

ابراهیم امامی با بیان اینکه بیش از ۱۲ واحد تولیدی راکد در سطح شهرستان شناسایی شده خاطر نشان کرد: در 6 ماهه اول امسال دو واحد از این واحدهای راکد دوباره به بهره برداری رسیدند.

وی همچنین از تحقق ۶۸ درصدی تعهد اشتغال امسال خبر داد و افزود: در تلاشیم تا بیش از تعهدی که برای اشتغال شهرستان تعیین شده اشتغال زایی ایجاد شود.

فرماندار پارس آباد افزود: با حل موانع تولید واحد تولیدی میلاد پوشاک که در سطح ۵۰۰ متر مربعی فعالیت خواهد داشت برای ۲۰۰ نفر اشتغال ایجاد خواهد شد.

امامی با دعوت از سرمایه گذاران برای حضور در منطقه گفت: ما برای حل مشکلات و تسریع فرآیند سرمایه گذاری متعهد هستیم.

چهار بانده پارس آباد به سربند به ایستگاه شهر اسلام آباد رسید

فرماندار شهرستان پارس آباد امروز از پروژه چهار بانده پارس آباد به سربند و تعریض و آسفالت بخش چهار بانده این محور در شهر اسلام آباد بازدید کرد.

ابراهیم امامی با بیان اینکه در سال های اخیر پروژه چهار بانده سرعت بالایی گرفته گفت: ۶ کیلومتر چهار بانده سال گذشته آسفالت و در ماه اخیر نیز ۵ کیلومتر ورودی شهر به سمت سربند آسفالت شده و از مجموع ۲۰ کیلومتر این محور ۱۱ کیلومتر آماده و ۲ کیلومتر داخل شهر اسلام آباد و ۷ کیلومتر دیگر نیز در حال زیر سازی است.

او از امیدواری ها برای آماده آسفالت شدن بیش از ۱۶ کیلومتر پروژه چهار بانده پارس آباد مشگین نیز خبر داد و افزود: این پروژه مورد توجه ویژه ریاست جمهوری نیز بوده و دستور اکید برای تامین مالی و سرعت گرفتن آن را نیز داده اند.

فرماندار پارس آباد جابجایی زیرساخت های برق و گاز و مخابرات و تاسیسات کانال های کشاورزی را از اقدامات بزرگ در فاز اول دانست و اظهار داشت: هماهنگی و اقدام سریع دستگاهها و حمایت مردم و مسولان و همت پیمانکار از دلایل سرعت گرفتن پروژه چهار بانده در ۲ سال گذشته است.

 

 

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه