English

اولین همایش علوم انسانی و حکمت اسلامی؛

دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد میزبان کمیسیون تخصصی حکمت اسلامی و تعالی هنر بود

دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد میزبان کمیسیون تخصصی حکمت اسلامی و تعالی هنر در اولین همایش علوم انسانی و حکمت اسلامی به صورت مجازی در سالن کنفرانس دانشگاه آزاد اسلامی یزد بود.

دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد میزبان کمیسیون تخصصی حکمت اسلامی و تعالی هنر بود

به گزارش خبرگزاری موج یزد، اولین همایش علوم انسانی و حکمت اسلامی که توسط معاونت علوم انسانی دانشگاه آزاد اسلامی از ۸ابان ماه ۱۴۰۰به صورت ویدئو کنفرانس آغاز به کار کرده در محورهای حکمت اسلامی و تعالی روانشناسی، حکمت اسلامی و تعالی جامعه شناسی، حکمت اسلامی و تعالی تعلیم و تربیت، حکمت اسلامی و تعالی علوم سیاسی، علوم اقتصادی، حکمت اسلامی و تعالی مدیریت، حکمت اسلامی و تعالی فقه و حقوق، حکمت اسلامی و تعالی ادبیات و زبان شناسی، حکمت اسلامی و تعالی هنر، حکمت اسلامی و تعالی معماری و شهرسازی، حکمت اسلامی و تعالی فرهنگ و تمدن اسلامی، حکمت اسلامی و تعالی خانواده، حکمت اسلامی و تعالی فضای مجازی همراه با پنل های بین المللی برگزار می شود.

دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد میزبان کمسیون تخصصی حکمت اسلامی و تعالی هنر به صورت مجازی در سالن کنفرانس خبری این دانشگاه بود.

دکتر دهقانی اشکذری در ابتدای این مراسم با بیان اینکه همایش حکمت اسلامی و هنر متعالی به میزبانی یزد و  در سطح دانشگاه های آزاد کشور در حال برگزاری است گفت: این همایش در راستای متعالی سازی علوم انسانی و هنر که یکی از مولفه های جدی تمدن اسلامی است  به ابتکار  دانشگاه آزاد یزد در حوزه هنر متعالی اجرایی می شود.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد افزود: تاکنون ۱۱۵مقاله به دبیرخانه ایت همایش ارسال شده که ۷۸مورد آن پذیرش شده و از این تعداد ۱۰ ارائه مقاله به صورت سخنرانی است که در حال برگزاری است‌.

وی تصریح کرد: در حوزه گفتمان سازی نیاز به برگزاری همایش هابی است که ما را با این مفاهیم آشنا کند و به همین جهت این همایش در دو محور روزآمدی  و بومی سازی علوم اسلامی به ما کمک می کند.

رئیس دانشگاه آزاد یزد خاطر نشان ساخت:  چون معتقدیم یزد  هم به جهت اینکه شهر پیوند اب، خاک و حکمت اسلامی است ظرفیت الگو شدن را داشته و هم به جهت اینکه در تاریخ یزد تجاربی نهفته بوده که می تواند در عرصه این همایش بزرگ ما را به سمت تمدن بزرگ اسلامی سوق دهد برگزار کننده این رویداد شده است.

گفتنی است اولین همایش علوم انسانی و حکمت اسلامی از ۹تا ۳۳ آبان ماه برگزار و مراسم اختتامیه آن ۲۶آبان ماه خواهد بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه