English

وقتی نمایندگان کرمانشاه گرفتار لابی سهم خواهی هستند،

طرح جهش مسکن در کرمانشاه متوقف است

در شرایطی که نمایندگان مجلس کرمانشاه در ترافیک سنگین وزرات کشور مشغول به لابی گری برای تعیین استاندار همسوی خود هستند، سامانه ثبت نام جهش مسکن همچنان بر روی جوانان کرمانشاهی بسته است.

طرح جهش مسکن در کرمانشاه متوقف است

به گزارش سروش زنگنه، خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، بنا بر اعلام وزیر راه و شهرسازی عملیات اجرایی واحدهای طرح جهش تولید و تامین مسکن آغاز و همزمان به بانک‌ها قانون پرداخت تسهیلات ۳۶۰ هزار میلیارد تومانی به بخش مسکن ابلاغ شده است.

عملیات اجرایی واحدهای طرح جهش تولید و تامین مسکن با هدف از احداث سالیانه یک میلیون واحد مسکونی به طور رسمی در استان‌ها آغاز شده و در این بین بازهم نام کرمانشاه در میان استانهای واجد شرایط از قلم افتاده است.

چرا که این روزها نمایندگان محترم و انقلابی مجلس بجا چسبیدن به جذب اعتبار برای جوانان کرمانشاهی که در میان کوهی از مشکلات روتین استان همچون بیکاری، فقر، خشم، طلاق و هزاران آسیب اجتماعی دیگر در حال خفه شدن هستند، بصورت شبانه روزی به ساختمان وزارت کشور دخیل بسته اند تا شاید گزینه ای مناسب و همسو با منافعشان را بر مسند مدیریت ارشد کرمانشاه بنشانند.

در این بین یک شیر پاک خورده ای نیست که از این بزرگواران مطالبه کنند که مگر شماها نبودید که می گفتید مجلس و دولت انقلابی هدفی جز رشد و توسعه ندارد؟؟؟

دیگر چه توفیری می کند که این گزینه باشد یا آن... همه بزرگواران منتخب، انقلابی اند و متعهد...

شما نیز بر حسب وظیفه قانونی و شرعی که می بایست در چهار سال برای مردمان رنج دیده این دیار بر گردن دارید، بجای این سیاسی بازی های نخ نما، کمی به درد مردم و گرفتاری هایشان برسید.

در کم و کیف اجرایی شدن طرح جهش مسکن که البته جای بررسی و کنکاش دارد، صاحب نظران بسیاری سخن گفته اند که در خور توجه است اما آنچه از شواهد امر بر می آید این نکته کلیدی است که چرا  کرمانشاهی که در بحث انواع و اقسام آسیب های اجتماعی در رده های نخست کشوری قرار دارد، در شرایط مساوی با استانهای دیگر که مزایا و طرح هایی بصورت ملی اجرایی می گردد همیشه عقب می ماند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه