English

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان:

برای رفع نیاز واقعی آموزش و پرورش نیازمند ۴۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار هستیم

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان گفت: برای رفع نیاز واقعی آموزش و پرورش در حوزه های عمرانی نیازمند 4700 میلیارد تومان اعتبار هستیم.

برای رفع نیاز واقعی آموزش و پرورش نیازمند 4700 میلیارد تومان اعتبار هستیم

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، حسن جهانیان در جلسه مشترک شورای معاونین آموزش و پرورش مازندران و اداره کل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس استان اظهار داشت: بسیاری از مدارس استان تخریبی هستند و یا نیاز به تعمیرات اساسی دارند و از این رو اگر بر اساس نیاز واقعی آموزش و پرورش استان عمل کنیم نیاز به 4 هزار و 700 میلیارد تومان اعتبار داریم.

وی ادامه داد: تمام تلاشمان را برای کاستن مشکلات انجام می‌دهیم ولی با توجه به کمبود اعتبارات لازم نمی توانیم توقعات را برآورده کنیم.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان به نقش مهم خیرین مدرسه ساز در این زمینه اشاره کرده و گفت: نیازمند هدایت خیرین به سمت نیازهای واقعی آموزش و پرورش در مناطقی که بحران جمعیتی داریم هستیم و همچنین لازم است تا خیرین به سمت ساخت مدارس سبز در استان هدایت شوند.

وی بر لزوم نهادینه شدن فرهنگ ساخت مدرسه و توسعه و تعمیق فرهنگ انفاق در استان شد و تأکید کرد: مدارس باید طوری ساخته شود تا در ساخت آنها به امر مهم پدافند غیرعامل نیز توجه شود و خطرات احتمالی در آینده کاهش یابد.

جهانیان با اشاره به پویش ملی «به رنگ مدرسه» که از سوی جامعه خیرین مدرسه ساز کشور، بیان داشت: دانش‌آموزان می‌توانند نقاشی‌های خود را در رابطه با مدرسه دوست داشتنی من در سایت آجر به آجر بارگذاری کند و به ازای هر نقاشی یک آجر برای ساخت مدرسه در استان اختصاص خواهد یافت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه