English

فاطمه رحمانی:

قطعیت علمی برای واکسیناسیون افراد زیر ۱۸ سال نیاز است

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: من متخصص نیستم، اما نظرات متخصصین را دنبال می کنم، واکسینه کردن دانش آموزان بین متخصصین امر تناقض دارد و کار علمی بالینی جدی در این رابطه اتفاق نیفتاده.

قطعیت علمی برای واکسیناسیون افراد زیر ۱۸ سال نیاز است

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، فاطمه رحمانی نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی در خبری اعلام کرد: به نظرم خوب است که به قطعیت علمی در مورد واکسیناسیون افراد زیر ۱۸ سال رسیده شود و با تامل، تانی و نظرات علمی قوی تری این اتفاق بیفتد.

رحمانی در ادامه این خبر تاکید کرد: ضرورت رعایت پروتکل های بهداشتی با توجه به انجام واکسیناسیون نیاز است و تا وقتی که پروتکل های بهداشتی از سوی مردم رعایت شده، خوب جواب داده است و بعضا که بی توجهی صورت گرفته دچار مشکل شدیم، بنابراین توقع از مردم این است که حتما پروتکل های بهداشتی را بیشتر رعایت کنند.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به واکسیناسیون دانش آموزان در سنین پایین متذکر شد: بعضا نظرات متناقضی بین متخصصین در خصوص واکسینه کردن افراد زیر ۱۸ سال وجود دارد. آن طور که اعلام شده ۱۰ میلیون دز واکسن برای زنان باردار وارد کشور می شود که علی القاعده تعداد زنان باردار در کشور این تعداد نیست و  قرار است برای دانش آموزان یا بقیه افراد از منظرهای ریسک استفاده شود.

وی همچنین تصریح کرد: من متخصص نیستم، اما نظرات متخصصین را دنبال می کنم، واکسینه کردن دانش آموزان بین متخصصین امر تناقض دارد و کار علمی بالینی جدی در این رابطه اتفاق نیفتاده و تقریبا بیشتر با استناد به چند مقاله این کار صورت می گیرد که خوب است با تامل، تانی و نظرات علمی قوی تری این اتفاق بیفتد.

رحمانی در خاتمه این خبر خاطر نشان کرد: مثلا می گویند در دنیا هم برای دانش آموزان و سنین پایین واکسن تزریق نمی شود و اقدامی درباره واکسیناسیون انجام نشده است و یافته های علمی دقیقی هم در رابطه با واکسیناسیون و واکسنی که به آنها تزریق می شود وجود ندارد، بنابراین به نظرم خوب است که به قطعیت علمی در مورد واکسیناسیون افراد زیر ۱۸ سال رسیده شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه