English

علی اکبر اکبری:

کشف کالای قاچاق به ارزش ۲۰۰ میلیون تومان در شهر مرزی سرخس

رییس اداره صمت شهرستان سرخس بیان کرد: در راستای بازرسی های صورت گرفته از تعداد ۷ واحد صنفی کالای قاچاق به ارزش ۲۰۰ میلیون تومان کشف که پس از مراحل قانونی و تشکیل پرونده جهت رسیدگی به اداره تعزیرات حکومتی ارسال شد.

کشف کالای قاچاق به ارزش ۲۰۰ میلیون تومان در شهر مرزی سرخس

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، علی اکبر اکبری رئیس اداره صنعت معدن تجارت شهرستان سرخس از کشف کالای قاچاق به ارزش ۲۰۰ میلیون تومان خبر داد و در ادامه این خبر اضافه کرد: افزایش ۱۰۰ درصدی بازرسی و کشف کالاهای قاچاق در شهرستان سرخس و در پنج ماهه گذشته در این منطقه.

اکبری همچنین ادامه داد: برای حفظ حقوق مصرف کنندگان و ممانعت از افزایش غیرقانونی قیمت‌ها توسط برخی افراد فرصت طلب، تقویت نظارت بر بازار و پیشگیری از بروز تخلفات از ابتدای سال جاری از تعداد ۳۰۰ واحد صنفی که اکثرا درقالب گشت مشترک با همکاری سایر دستگاه‌های نظارتی اعم از اداره نظارت براماکن عمومی، اداره بهداشت، اداره تعزیرات حکومتی و بازرسی اصناف صورت گرفت.

رییس اداره صمت شهرستان سرخس در ادامه تصریح کرد: در این بازرسی ها به تعداد ۷۷ واحدصنفی  متخلف که عمدتا  تخلفاتی نظیر گرانفروشی ، کم فروشی ، عرضه خارج ازشبکه و عدم درج قیمت داشتند تذکر اخطار ومعرفی به تعزیرات انجام گرفت.

وی همچنین تاکید کرد: در راستای بازرسی های صورت گرفته از تعداد ۷ واحد صنفی کالای قاچاق  به ارزش ۲۰۰ میلیون تومان کشف که پس از مراحل قانونی و تشکیل پرونده جهت رسیدگی به اداره تعزیرات حکومتی ارسال شد.

اکبری در خاتمه خاطر نشان کرد: با همکاری همه دستگاههای ذی ربط ودر ایام بازگشایی مدارس نظارت ها بیشتر و با هرگونه تخلفی به شدت برخورد که لازم است شهروندان همکاری لازم را داشته باشند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه