English

حجت‌الاسلام علی‌اکبر احمدپور:

در مذاکرات برجام منافع ۲ طرف باید تامین شود

نماینده شهرستان‌های خواف و رشتخوار در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: برای خنثی کردن نیت آمریکا باید در یک زمان مشخص و کوتاه حاضر به مذاکره شویم.

در مذاکرات برجام منافع ۲ طرف باید تامین شود

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، حجت‌الاسلام علی‌اکبر احمدپور نماینده شهرستان‌های خواف و رشتخوار در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: موضع رییس جمهوری مبنی بر این که مذاکره در برجام با فشار و تهدید پذیرفتنی نیست کاملا منطقی است و در هرگونه مذاکره باید منافع ۲ طرف تامین شود.

حجت‌الاسلام احمدپور در اد امه اضافه کرد: در مذاکرت برجام منافع ۲ طرف باید تامین شود و اگر قرار باشد یکی از طرفین به توافق خود تعهدی نداشته باشد در عمل مذاکره بی‌معنا می شود.

نماینده شهرستان‌های خواف و رشتخوار در مجلس شورای اسلامی همچنین گفت: هدف از برجام در مرحله نخست این بود که هم منافع طرف غربی و هم منافع ملت ایران حفظ شود که با بدعهدی آمریکا مواجه شدیم و برای همه جهان مسلم است که توافق برجام اگر منتج به نتیجه شود باید همه تحریم های کشور رفع شود.

وی تصریح کرد: هدف ما در برجام تنها مذاکره نیست بلکه تامین منافع ماست و تنها زمانی مذاکره برجام برای ما معنی دارد که منجر به رفع همه تحریمها شود.

حجت‌الاسلام احمدپور در ادامه اظهار کرد: متاسفانه در گذشته و برای سالهای طولانی این مذاکرات انجام شد و هیچ اثری برای ملت ایران نداشت و این روند به ما هشدار می دهد که مذاکرات باید در کوتاه ترین زمان انجام شود.

نماینده خواف و رشتخوار در مجلس تاکید کرد: آمریکایی‌ها به دنبال این هستند که با برجام، ایران را وارد مسیری کنند که هیچ نتیجه ای برایش نداشته باشد و ضمن فشار بر ایران، تمامی مسیرهای توسعه کشور را نیز مسدود کنند.

حجت‌الاسلام احمدپور در خاتمه خاطر نشان کرد: برای خنثی کردن نیت آمریکا باید در یک زمان مشخص و کوتاه حاضر به مذاکره شویم و اگر در این زمان اهداف و منافع ما محقق شد این مذاکرات قابل دوام خواهد بود و اگر نه دولت و مسوولان سیاسی از ادامه این مذاکره اجتناب کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه