English

سعید حسینقلی زاده مقدم:

تعداد ۲۵۰۰ اتوبوسران و مینی بوسران مشهدی بر علیه ویروس کرونا واکسینه شدند

مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد بیان کرد: اتوبوسرانان و مینی بوسرانان شاغل در بخش سازمانی و خصوصی در اولویت بوده اند و برهمین اساس مابقی نیز به تدریج واکسینه خواهند شد.

تعداد ۲۵۰۰ اتوبوسران و مینی بوسران مشهدی بر علیه ویروس کرونا واکسینه شدند

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، سعید حسینقلی زاده مقدم مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد عنوان کرد: تاکنون ۲۵۰۰ اتوبوسران ومینی بوسران در برابر بیماری کرونا واکسینه شده اند.

حسینقلی زاده مقدم در ادامه این خبر اضافه کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته و با همکاری دانشگاه علوم پزشکی مشهد و مدیریت مراکز پزشکی شهرداری مشهد، واکسیناسیون کارکنان سازمان اتوبوسرانی مشهد در برابر بیماری کرونا از دو هفته پیش آغاز شد.

مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد همچنین ادامه داد: اتوبوسرانان و مینی بوسرانان شاغل در بخش سازمانی و خصوصی در اولویت بوده اند و برهمین اساس تاکنون ۲۵۰۰ نفر از اتوبوسرانان و مینی بوسرانان به مدیریت بهداشت معرفی شده و دز اول واکسن کرونا را دریافت کرده اند و مابقی نیز به تدریج واکسینه خواهند شد.

حسینقلی زاده مقدم در خاتمه اظهار کرد: تمامی اتوبوسرانان و مینی بوسرانان مشمول دریافت واکسن کرونا خواهند بود و براین اساس حدود ۳۵۰۰ نفر مشمول دریافت واکسن کرونا خواهند بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه