English

معرفی برگزیدگان نخستین جشنواره شعر تا دریا در هرمزگان

نخستین جشنواره استعدادیابی ادبی ویژه زیر بیست ساله ها در هرمزگان با شناخت نفرات برتر به پایان رسید.

معرفی برگزیدگان  نخستین جشنواره شعر تا دریا در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، مسلم محبی مسول برگزاری  نخستین جشنواره شعر تا دریا گفت: به همت انجمن "شعر و دریا" هرمزگان نخستین جشنواره استعدادیابی ادبی ویژه زیر بیست ساله ها در هرمزگان با بیش از سیصد اثر از ۹۸ شرکت کننده برگزار شد.

محبی ادامه داد: بیست و شش شاعر در رقابتی نزدیک به مرحله نهایی راه یافتند. که در نهایت پس از قرائت آثار در جلسه مجازی اختتامیه، نفرات برتر انتخاب شدند.

وی گفت: رتبه اول نگین پوراسدی، رتبه دوم مطهره باقربیگی و رتبه سوم به مبینا صالحی رسید، همچنین از رقیه حیدری زاده، ایمان امینی، رویا محمدی و عطیه بخشی به عنوان چهار نفر به عنوان شایسته تقدیر معرفی شدند.

این غزلسرای جوان افزود: در مراحل مختلف جشنواره حمایت ها و همراهی احمد مهرانی- معاون پرورشی اداره کل آموزش پرورش و آقایان عرشیا و غنی زاده از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیریت محترم فرهنگسرای انقلاب سرکارخانم اطهر قوامی و دوستان بزرگوار و هنرمندم در انجمن ادبی  شعر و دریا خاصه تلاش های بی دریغ و شبانه روزی دبیر اجرایی جشنواره سرکار خانم معصومه مرشدی، ستودنی بود.

مسلم محبی در پایان گفت: این جشنواره، نخستین دوره اش را با هدف شناخت نام های جدید، کشف استعداد و پرورش شاعران نوجوان و جوان با موفقیت پشت سر گذاشت و با کسب تجربه موفق این دوره در سال های پیش رو به استقبال دوره های بعد خواهیم رفت.

گفتنی است؛ داوری نخستین دوره جشنواره شعر  تا دریا را مریم حقیقت(فارس)، سیما‌نوذری(بوشهر) و اصغرکرمشاهی (کرمان) برعهده داشتند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه