English

معاون حقوقی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان خبر داد:

شناسایی ۳۲ موقوفه در زمینه بهداشت و درمان در استان اصفهان

معاون امور ثبتی و حقوقی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان از شناسایی 32 موقوفه در زمینه بهداشت و درمان در استان اصفهان خبر داد.

شناسایی 32 موقوفه در زمینه بهداشت و درمان در استان اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، حجت الاسلام اصغر توسلی در دیدار با رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با بیان اینکه در مجموع تاکنون 32 موقوفه بهداشتی جدید در استان اصفهان شناسایی شده است.

وی با بیان اینکه 6 موقوفه در شهرستان اصفهان مورد بررسی قرار گرفت، اضافه کرد: 9 موقوفه بهداشت و درمان نیز در شهرستان خمینی شهر در دست بررسی قرار دارد.

معاون امور ثبتی و حقوقی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با بیان اینکه در مجموع تاکنون 32 موقوفه بهداشتی جدید در استان اصفهان شناسایی شده است، ابراز داشت: وضعیت همه این موقوفات بررسی و صورتجلسات آن نیز برای دانشگاه علوم پزشکی ارسال شده است.

وی با بیان اینکه در بررسی موقوفات بهداشت و درمان مورد نیاز دانشگاه علوم پزشکی اصفهان نیست، اضافه کرد: از دانشگاه علوم پزشکی درخواست داشته‌ایم که این املاک را به اوقاف معرفی کند تا برای تبدیل به احسن آن برنامه‌ریزی شود.

حجت الاسلام توسلی با بیان اینکه اوقاف به دنبال ایجاد بستری مناسب برای بهره برداری بهتر از موقوفات بهداشت و درمان در شرایط فعلی است، ادامه داد: البته باید توجه داشت که بسیاری از نیات در حال حاضر در دست اجرا است، مانند کمک به بیماران در دوبیمارستان خورشید و عیسی ابن مریم که سال‌هاست به صورت مستمر انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه موقوفه بیمارستان عیسی بن مریم شهر ورنامخواست است، ابراز داشت: تبدیل به احسن این موقوفه را برای بهبود شرایط بهداشت ودرمان در دستور کار داریم و از این رو ضروری است امینی برای این موقوفه از سوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان معرفی شود.

معاون امور ثبتی و حقوقی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با اشاره به اینکه در برخز ار اماکن موقوفه بهداشت و درمانی نیاز به بازسازی و بهسازی است، ادامه داد: برای این امر ضروری است که دانشگاه علوم پزشکی درخواستی را به اوقاف ارسال کند تا اوقاف بتواند اجازه این امر را صادر کند.

وی با بیان اینکه برخی از موقوفات بهداشت و درمان در استان اصفهان امکان استفاده توسط دانشگاه علوم پزشکی را دارد، گفت: از این ظرفیت می‌توان برای پانسیون بیمارستان‌ها و ... استفاده کرد.

حجت الاسلام توسلی تصریح کرد: عملیات عمرانی در برخی از موقوفات در حال ساخت است که برای تکمیل آن دانشگاه علوم پزشکی ضروری است که تامین اعتبار داشته باشد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه