English

نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس تأکید کرد:

بهره گیری از حداقل فرصت برای حداکثر خدمت رسانی به مردم

نماینده مردم شهرستان های نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی گفت: بهره گیری از حداقل فرصت برای حداکثر خدمت رسانی به مردم نشان از درایت، هوشمندی و مسئولیت پذیری اعضای شوراها در هر دوره است.

بهره گیری از حداقل فرصت برای حداکثر خدمت رسانی به مردم

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، محمدعلی محسنی در دیدار نوروزی با اعضای شورای اسلامی شهر چالوس با تبریک ایام نوروز و قدردانی از تلاشهای صورت گرفته در شهر چالوس اظهار داشت: جایگاه و عملکرد شوراهای اسلامی شهر و شهرداری در خدمت رسانی به مردم و کسب رضایت شهروندان بسیار مؤثر و مهم است.

وی ادامه داد: رضایتمندی شهروندان از مهمترین عوامل دستیابی به رضایت مردم و خدمت رسانی مناسب، تعامل، همکاری، توجه به قانون و برنامه ریزی صحیح در مجموعه مدیریت شهری است که مهمترین ارزیابی از تأثیر اقدامات انجام گرفته بر زندگی شهری در هر دوره ای از شورا، پس از اتمام مسئولیت و توسط مردم انجام می شود.

نماینده مردم شهرستان های نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بهره گیری از حداقل فرصت برای حداکثر خدمت رسانی به مردم نشان از درایت، هوشمندی و مسئولیت پذیری اعضای شوراها در هر دوره است.

وی گفت: همواره بر وجود برنامه مدون و متمرکز برای ترسیم نقشه راه تأکید شده است و این موضوع در شوراهای اسلامی شهر و روستا که از حضور منتخبان مردم و تجمیع افکار و نظرات شکل گرفته است، اهمیت بیشتری دارد و باید همگی تلاش کنیم  با همدلی و صمیمیت و به دور از هرگونه حاشیه در راستای حل مشکلات و مسائل منطقه و پیشرفت و توسعه آن در ابعاد مختلف در جهت خدمت هر چه بیشتر و بهتر به مردم شریف منطقه گام برداریم و هنر ما خدمتگزاران مردم باید این باشد که از اعتماد و ظرفیت‌های ویژه مردمی‌، از تمامی ‌ابعاد، مخصوصاً نیروی انسانی، کمال بهره برداری و استفاده را در جهت خدمت به خلق ببریم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه