English

علیرضا بصیری:

جایگاه های سوخت آلوده ترین مکان در انتقال ویروس کرونا / پلمب جایگاه های سوخت متخلف

فرماندار شهرستان خمینی شهر گفت: جایگاه های سوخت متخلف که قوانین بهداشتی را رعایت نمی کنند، پلب خواهند شد.

جایگاه های سوخت آلوده ترین مکان در انتقال ویروس کرونا / پلمب جایگاه های سوخت متخلف

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، علیرضا بصیری در جلسه ستاد کرونای شهرستان در جمع مسئولان ستاد کرونا گفت: به دلیل طولانی شدن کرونا در جامعه عادی انگاری به وجود آمده است و این امر می تواند شهرستان را تحت الشعاع خود قرار دهد.

وی با اشاره به این موضوع که از ورود   ویروس کرونا به کشور قریب به 60 هزار نفر جان خود را از دست داده اند افزود: در شهرستان خمینی شهر 633 نفر از همشهریان تاکنون جان خود را از دست داده اند و این آمار مرگ و میر در شهرستان پنج برابر آمار کشور است.

این مقام مسئول مطرح کرد: با توجه به پیش رو بودن عید نوروز و اعلام آمار بیماران کرونایی دو رقمی از صداوسیما باعث آرامش نسبی در جامعه شده و موجب شده تا برگزاری مراسم عقد و عروسی و دور همی های خانوادگی انجام شود و همچنین مراسم برپایی نماز و مراسم های جشن و مذهبی در حال برگزاری است ،اما مردم ما باید از آگاهی کافی برخوردار باشند تا از ابتلا به ویروس انگلیسی جلوگیری شود.

علیرضا بصیری اعلام‌ کرد: بازارها ، فروشگاه های بزرگ، نانوایی ها و برخی مراکز در حال معامله با اسکناس هستند که اتاق اصناف و صنعت و معدن با همکاری نیروی انتظامی باید کنترل کافی بر این مراکز را داشته باشند.

فرماندار شهرستان با توجه به اینکه فصل سفرها نیز مطرح است هشدار داد: شهروندان توجه داشته باشند که سفر به شهرهای قرمز نباید انجام شود و ثبت نام در سایت سفرجهت دریافت کد رهگیری و همکاری های لازم با شهرستانها ضروری است ودر غیر این صورت مسافران با مشکل برخورد خواهند کرد.

این مقام عالی دولت طرح حافظان سلامت شهید سلیمانی را لازم الاجرا دانست و گفت: اگر وضعیت در شهرستان نارنجی شد گروه های ۲ و ۳ و ۴تعطیل خواهد شد و کسبه با رعایت نکات بهداشتی از این امر جلوگیری نمایند.

فرماندار شهرستان خمینی شهر تذکر داد: جایگاه های سوخت شهرستان آلوده ترین مکان از نظر عدم رعایت موارد بهداشتی است و جایگاه های سوخت حتما باید موارد بهداشتی را رعایت کنند که در صورت عدم رعایت نکات بهداشتی توسط کارکنان هر جایگاه، جایگاه سوخت متخلف پلمب خواهد شد چون سلامتی مردم مطرح است.

رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان خمینی شهر نیز با بیان این مطلب که در خمینی شهر یک مرد 63 ساله به کرونای انگلیسی مبتلا شده است، ادامه داد: چهل نفر از اطرافیان و بستگان شخص مذکور مورد تست و آزمایش های لازم قرار گرفتند که خوشبختانه نتیجه تمام آن افراد منفی اعلام شده است.

گلزاری تاکید کرد: با رعایت کردن قانون شفا مبنی بر شستن دست ها با آب و صابون ، فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک احتمالا این بیماری غلبه می کنیم.

رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان خمینی شهر با اهمیت این موضوع که انتقال و سرعت انتشار این ویروس به مراتب بیشتر از ویروس قبلی است و جهش یافته است از تمامی شهروندان اجرای موارد بهداشتی را خواستار شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه