English

زنگنه:

پتروشیمی اسلام آباد غرب مهمترین پروژه فنی کشور با با توان صددرصدی دانش ایرانی است

بیژن نامدار زنگنه در مراسم افتتاح پتروشیمی اسلام آباد غرب گفت: امروز به مدد دانش و توان ایرانی یکی از بزرگترین آرزوهای فنی من در تولید صنعت پتروشیمی برآورده شد.

پتروشیمی اسلام آباد غرب مهمترین پروژه فنی کشور با با توان صددرصدی دانش ایرانی است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج، وزیر نفت از پروژه بزرگ پتروشیمی اسلام آباد غرب به عنوان هدیه دولت به مردم مقاوم کرمانشاه یاد کرد و ابراز داشت: پروژه بزرگ و مهم پتروشیمی اسلام آباد غرب در شرایط سخت فشارهای سخت اقتصادی و تحریم‌های ظالمانه افتتاح می شود و امروز می توانم به جرات بگویم که یکی از بزرگترین آرزوهای فنی من در این مسیر محقق شده است.

بیژن نامدار زنگنه از این پروژه به عنوان طرحی دانش بنیان و صددرصد ایرانی نام برد و افزود: سهام این طرح بعد از سه سال که به سوددهی رسید، به مردم واگذار می شود.

وی با اشاره به سرمایه گذاری نیم میلیارد دلاری برای اجرای طرح پتروشیمی اسلام آباد، اعلام داشت: اوایل سال آینده پیمانکار اصلی این طرح شروع به نصب تجهیزات می کند و در این طرح اولویت اشتغال به کار، استفاده از ظرفیت صنعتی و پیمانکاری استان کرمانشاه خواهد بود.

 وزیر نفت از کرمانشاه به عنوان سومین استان پیشرو کشور بعد از بوشهر و خوزستان در صنعت پتروشیمی کشور یاد کرد و افزود: در حال حاضر واحدهای پتروشیمی کرمانشاه توان تولید  ۳۰ هزار تن پلی اتیلن را دارند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه