English

رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز؛

عشق، محرک سیستم بهداشت و درمان است

رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: کسانی که در حوزه بهداشت و درمان فعالیت دارند تنها به واسطه علاقه ای که به کار خود دارند با همه محدودیت ها و کمبودها می سازند و بهترین خدمات را ارائه می دهند.

عشق، محرک سیستم بهداشت و درمان است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج البرز ، حسین کریم روز پنجشنبه ۱۷ بهمن در مراسم افتتاح مرکز سلامت غرب شهرستان کرج اظهار کرد: دانشگاه علوم پزشکی البرز مجموعه ای جوان است و کم و کسری های زیادی دارد ولی با همت همه مجموعه در مسیر توسعه زیرساخت های حوزه بهداشت و درمان گام های اساسی برداشته شده است.

وی ابراز کرد: کادر بهداشت و درمان در تمامی بخش ها بیشترین فشار کاری و خطرپذیری و کمترین دریافتی و استراحت را دارند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز اضافه کرد: عشق محرک سیستم بهداشت و درمان است و کسانی که در این حوزه فعالیت دارند تنها به واسطه علاقه ای که به کار خود دارند با همه محدودیت ها و کمبودها می سازند و بهترین خدمات را ارائه می دهند.

کریم ادامه داد: این افراد بدون چشم داشتی با تکیه بر اعتقادی که به خدمات رسانی به بیماران دارند؛ منشاء اثرات مثبتی در جامعه هستند.

وی افزود: باید با استفاده از توان بخش خصوصی و دولتی برای ارتقای زیرساخت های حوزه بهداشت و درمان استفاده کنیم.

کریم ادامه داد: در قوانین ما تامین  سلامت به عهده دولت است و در فرمانداری و استانداری ها به این  حوزه توجه زیادی شده است.

این مسئول افزود: ما به دنبال تقویت استخوان بندی سیستم بهداشت و درمان البرز هستیم که این امر با بهره برداری و کلنگ زنی پروژه های جدید محقق می شود.

وی گفت: پروژه هایی که در البرز در حال اجراست؛ مثل پرونده سلامت و روستای سالم می تواند باعث پیشگامی استان در حوزه بهداشت و سلامت شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه