English

بهروز ندایی:

میزان طلاق در استان اردبیل آهنگ خوبی ندارد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل گفت: میزان طلاق در استان اردبیل آهنگ خوبی ندارد.

میزان طلاق در استان اردبیل آهنگ خوبی ندارد

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، بهروز ندایی ، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل در آیین تکریم و معارفه مدیران کل سازمان ثبت احوال استان اردبیل با اشاره به اینکه میزان طلاق در استان اردبیل آهنگ خوبی ندارد گفت: ثبت وقایع طلاق و ازدواج می تواند کارشناسان را برای برنامه ریزی در پیشگیری از آسیب های اجتماعی این مورد یاری کند.

وی بیان کرد: هرگونه برنامه ریزی و توسعه در حوزه های صنعت، گردشگری و کشاورزی و توسعه شهری در سایه آمار دقیق ممکن است و در حوزه انسانی نیز آمار ثبت احوال از معتبر ترین آمارهای کشور محسوب می شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل گفت: برای پیشگیری از آسیب های اجتماعی موجود در جامعه و برنامه ریزی در رابطه با مقابله با بزهکاری ها با آمار دقیق انسانی انجام می شود.

ندایی با بیان اینکه آمار ثبت احوال در وقایع طلاق و ازدواج دقیق و نهایی است گفت: میزان زاد و ولد و مرگ و میر با آمار سازمان ثبت و احوال مشخص می شود و حتی آمار افراد حایز شرایط رای نیز با آمار ثبت احوال پیش بینی می شود.

وی با پیشنهاد اینکه سیستمی طراحی شود که آمار مهاجرت را در اختیار برنامه ریزان قرار دهد گفت: تکلیف افراد حائز شرایط رای که از محلی به محل دیگر  انتقال یافته اند در مواقع انتخابات چگونه باید رای دهند.

 

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه