English

مدیر شهرداری ناحیه منفصل شهری ننله خبر داد:

اتمام عملیات احداث پیاده رو و جدول گذاری خیابان اصلی ننله

مدیر شهرداری ناحیه منفصل شهری ننله گفت: عملیات احداث پیاده رو به متراژ 2700 متر مربع و جدول گذاری خیابان اصلی ننله به طول 1000 متر طول با هدف هم سطح سازی معابر، سهولت در عبور و مرور ساکنان این ناحیه انجام شد.

اتمام عملیات احداث پیاده رو و جدول گذاری خیابان اصلی ننله

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، محمد علی کلاه قوچی در گفتگو با خبرنگاران عنوان کرد: ساماندهی معابر  در راستای بهبود و ارتقای وضعیت عبور و مرور ساکنان این ناحیه  یکی از اولویت های  برنامه های عمرانی در سالجاری است.

مدیرشهرداری ناحیه منفصل شهری ننله گفت: با توجه به حجم بالای تردد در خیابان اصلی ننله و لزوم فراهم نمودن بستر مناسب در راستای عبور و مرور ایمن اجرای عملیات احداث  پیاده  رو و جدول گذاری در دستور کارقرار گرفت.

وی از انجام عملیات  احداث پیاده رو و جدول گذاری خیابان اصلی ننله خبر داد و افزود: این عملیات در راستای هم سطح سازی معابر،سهولت در عبور و مرور  ساکنان  این ناحیه و وسائط نقلیه صورت گرفته است.

کلاه قوچی خاطرنشان کرد: عملیات  احداث پیاده رو در دو طرف لاین ورودی خیابان اصلی ناحیه  ننله با مساحت 2700 مترمربع انجام شد.

مدیر ناحیه منفصل شهری ننله همچنین به جدول گذاری خیابان اصلی ننله به متراژ  یک هزار متر  در لاین ورودی ننله به منظور بهبود وضعیت ساماندهی و هدایت آبهای سطحی صورت گرفت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه