English

ساخت دومین هنرستان علوم و فنون دریایی هرمزگان کلید خورد

صبح امروز عملیات اجرایی دومین هنرستان علوم و فنون دریایی در شهرک پیامبر اعظم (ص) بندرعباس آغاز شد.

ساخت دومین هنرستان علوم و فنون دریایی هرمزگان کلید خورد

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، «موسی دادی زاده سرخایی» صبح امروز در آیین آغاز عملیات احداث دومین هنرستان علوم و فنون دریایی هرمزگان با بیان اینکه این هنرستان به همت «محمد رضا قائم مقامی» به عنوان خیر ساخته می شود، گفت: این فضای آموزشی خیر ساز شامل 18 کلاس درس با 2 هزار و 482 مترمربع زیربنا است.

وی با اشاره به اینکه این خیر احیا کننده رشته های علوم و فنون دریایی در کشور است، گفت: به همت و پیگیری های انجام شده این خیرمدرسه ساز از سازمان بنادر و دریانوردی، سال 94 نخستین مدرسه علوم و فنون دریایی در بندرعباس احداث و این مدارک مورد قبول واقع شد.

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان اظهارداشت: طبق تفاهم نامه ای که بین آموزش و پرورش و بنادر و دریانوردی هرمزگان صورت گرفت، تکمیل دومین مدرسه علوم و فنون دریایی به نام زمزم در شهر بندرعباس آغاز شد.

دادی زاده سرخایی گفت: با توجه به آمار بالای مدارس تخریبی در هرمزگان، به همت استاندار قرار است تا مهرماه سال آینده 200 مدرسه جدید (شامل 50 مدرسه خیرساز، 50 مدرسه صنایع بزرگ و 100 مدرسه با همکاری نوسازی مدارس) ساخته شود.

وی یاد آورشد: با همت خیران امسال حرکت خوبی در سطح استان هرمزگان برای ایجاد مدرسه های جدید و استاندارد شکل گرفته است و امیدواریم بتوانیم مدرسه های تخریبی و غیراستاندارد را به محیطی استاندارد و شاداب برای دانش آموزان تبدیل کنیم.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز نوسازی مدارس هرمزگان نیز گفت: تکمیل مدرسه 18 کلاسه علوم و فنون دریایی زمزم با توجه به کمبود فضای آموزشی در شهرک پیامبراعظم (ص) بسیار حائز اهمیت است.

«نوید احمدی» با بیان اینکه در مجموع 55 هزار واحد مسکن مهر در هرمزگان احداث شده است که این واحدها به یک هزار و 800 کلاس درس نیاز دارند، گفت: 31 هزار واحد مسکن مهر مربوط به شهر بندرعباس است که 900 کلاس درس کمبود دارند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه