English

دادستان پارس آباد عنوان کرد؛

برخورد قانونی با هرگونه کم کاری مسئولان در پارس آباد/ آزاد سازی حریم جاده

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان پارس آباد مغان گفت: بر اساس قانون و در پی گزارش اداره راهداری شهرستان مرزی پارس آباد مغان دستور آزادسازی حریم جاده روستایی صادر و موارد تجاوز به حریم جاده تخریب شد.

برخورد قانونی با هرگونه کم کاری مسئولان در پارس آباد/ آزاد سازی حریم جاده

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، امین رنجبر اظهار داشت: درپی درخواست کتبی اداره راهداری شهرستان پارس آباد از دادستان پارس آباد مبنی بر آزاد سازی حریم جاده روستایی به جهت تجاوز و تصرف برخی زارعین ، ساکنان و کارگاههای کنار جاده ای، با اعزام نماینده خود به محل مورد نظر و با حضور مامورین پاسگاه مرزی تازه کند و نیروهای اداره راهداری اقدامات آزادسازی از مسیر روستای عربلو تا سه راهی روستای پاراقشلاق به میزان حدود ۷ کیلومتر طولی از مسیر جاده موصوف آزاد گردید.

نیم

 وی افزود: همانطور که قبلا اعلام نموده ایم باتوجه به وظیفه ای که قانون بعنوان مدعی العمومی و در راستای احیا و صیانت از حقوق عامه بر دوش ما گذاشته است در هر زمان و مکانی که احساس کنیم حقوق عامه تضیع شده و نیاز به ورود دادستان بعنوان مدعی العموم می باشد بدون فوت وقت ورود کرده و با متخلفین برخورد قانونی خواهیم کرد .

 دادستان عمومی و انقلاب شهرستان  پارس آباد خاطر نشان کرد:  مجدانه از برخی مسئولین می خواهیم به وظایف قانونی خود عمل کنند تا نیاز به ورود دادستانی نباشد در غیر این صورت  مسئولینی که  در حوزه کاریشان سوء مدیریت  مکرر گزارش و مشاهده شود مطابق قانون احیاء حقوق عامه به دادستانی کل کشور منعکس و مطابق قانون برخورد خواهد شد .

رنجبر گفت: ماموران انتظامی به همراه نمایندگان اداره راهداری و نماینده دادستان با رعایت  قانون و حفظ حقوق عامه ،  تجاوز  وتصرف به حریم جاده روستایی  را تخریب و حکم صادره را اجرا کردند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • ناشناس

    از مسئولین میخواهیم حریم جاده روستایی آسفالته در مسیر گوشلو و و پاراقسلاق را که از طرف سودجویان باغدار تصرف شده را آزاد سازی کنند

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه