English

برگزاری سومین اجلاس استانی نماز در هرمزگان/ترویج فریضه نورانی نماز در جامعه رسالتی همگانی است

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری هرمزگان گفت: سومین اجلاس استانی نماز در هرمزگان در نیمه دوم دیماه برگزار می شود.

برگزاری سومین اجلاس استانی نماز در هرمزگان/ترویج فریضه نورانی نماز در جامعه رسالتی همگانی است

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، «ایرج حیدری» در نشست شورای اقامه نماز استان هرمزگان با محوریت برنامه ریزی برای برگزاری سومین اجلاس استانی نماز در هرمزگان،  در تشریح اهمیت نماز عنوان کرد: در زمینه ترویج فرهنگ اقامه نورانی نماز در جامعه هر چقدر کار شود باز هم کم است.

وی خاطرنشان کرد:  با عمل و رفتار خود باید زمینه جذب و ترغیب دیگران به ویژه نسل جوان را به فیضه نورانی فراهم کنیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری هرمزگان با اشاره به برگزاری سومین اجلاس استانی نماز در استان، خاطرنشان کرد: سومین اجلاس استانی نماز در نیمه دوم دی ماه با حضور و سخنرانی استاندار هرمزگان در بندرعباس برگزار می شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری هرمزگان  خاطرنشان کرد: در سومین اجلاس استانی نماز از برگزیدگان و فعالان عرصه نماز استان از بین اقشار مختلف تجلیل به عمل خواهد آمد.

حیدری با تاکید بر برگزاری پربار اجلاس استانی نماز، گفت: سومین اجلاس استانی به گونه برگزار  گردد که اثر بخش و با محتوا باشد.

وی با اشاره به اهمیت توجه و رسیدگی به وضعیت  نماز خانه های بین راهی استان، خاطرنشان کرد: مجتمع های خدماتی بین راهی استان باید از نظر امکانات و تجهیزات  برای اقامه فریضه نورانی نماز مجهز باشند تا مردم در هنگام حضور در نماز خانه های های مجتمع های بین راهی در فضایی مناسب به اقامه نماز بپردازند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری هرمزگان افزود: همه وظیفه داریم برای ترویج فرهنگ نورانی نماز کار و تلاش کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه