English

شکوه مردمی در بزرگداشت ۹ دی در بندرعباس

اجتماع مردمی بزرگداشت حماسه ۹ دی در میدان انقلاب شهر بندرعباس برگزار شد.

شکوه مردمی در بزرگداشت 9 دی در بندرعباس

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، مراسم بزرگداشت نهم دی ماه صبح امروز با حضور گسترده‌ی اقشار مختلف مردم در میدان انقلاب بندرعباس آغاز شد.

مردم آگاه هرمزگان در شعارهای خود بار دیگر با رهبر انقلاب اسلامی تجدید میثاق نموده و بر لزوم داشتن بصیرت و صاینت از درخت انقلاب در برابر آفت‌ها و صدمات تأکید کردند.

گفتنی است در این مراسم مردم همیشه درصحنه‌ی بندرعباس با شور و هم‌صدایی نابودی آمریکای جهان خوار و فتنه گران را خواستار شدند.

لازم به ذکر است که در پی لغو سفر حجت‌الاسلام‌والمسلمین «سید ابراهیم رئیسی»، به دلیل کسالت، امام‌جمعه بندرانزلی سخنران این مراسم بود.

حجت‌الاسلام «سید عبدالجواد شمس‌الدین» در سخنرانی بزرگداشت  نهم دی در بندرعباس بابیان اینکه حماسه نهم دی استمرار روح ولایتمداری و آزادی در کشور اسلامی ایران است و اثرات گسترده‌ای در منطقه و جهان گذاشته است، گفت: بصیرت و دشمن‌شناسی دو عامل اصلی و مؤثر در ماندگاری و پایداری انقلاب اسلامی است.

امام‌جمعه‌ی بندر انزلی افزود: دشمنان و در رأس آن‌ها آمریکای جنایتکار از ابتدای وقوع انقلاب اسلامی تا امروز با روش‌های مختلف سیاسی، اقتصادی، جنگ و فرهنگی به دنبال سرنگونی نظام جمهوری اسلامی هستند و این راه را در سال‌های آینده دنبال خواهند کرد.

وی بابیان اینکه با بهره‌گیری از فتنه ۸۸ باید دشمن‌شناسی در جامعه تقویت و جامعه به ابزارهایی برای مقابله با دشمنان مجهز شوند، تصریح کرد: دشمنان در سال  نیز با طراحی انقلاب رنگی در ایران خواستار کودتا بودند که با هوشیاری رهبر معظم و دلسوزان انقلاب اسلامی خنثی شد.

شمس‌الدین گفت: بعضی‌ها هم در داخل در تلاش‌اند تا مراسم ۹ دی را کمرنگ کنند و با بهانه‌های مختلف مانع حضور مردم در این مراسم شوند که این افراد بدانند که ما هیچ موقع این فتنه بزرگ را فراموش نخواهیم کرد.

وی افزود: خسارت‌های که با فتنه ۸۸ ایجاد شدند قابل جبران نیستند زیرا حیثیت و شأن نظام در عرصه بین‌المللی آسیب دید و نظام مقدس جمهوری اسلامی را بی‌عدالتی و تقلب در انتخابات متهم کردند.

سخنران مراسم نهم دی در بندرعباس گفت: دشمن در سال‌های آینده دست از فتنه‌گری برنمی‌دارد و این کار را با القای ناکارآمدی مسئولان نظام و ایجاد اختلاف بین مردم و مسئولان و ایجاد یاس و ناامیدی بین مردم ادامه می‌دهند.

به گزارش موج، در پایان اجتماع مردمی  دی‌ماه در بندرعباس، قطعنامه‌ای در پنج بند قرائت شد و با فریاد الله واکبر مردم حاضر درصحنه تائید شد.

در بخشی از این قطعنامه آمده است؛

«ولایتمداری، بصیرت، استقامت و حراست از نعمت بی‌بدیل الهی ولایت‌فقیه این رکن نظام اسلامی را وظیفه شرعی و ضامن ثبات و امنیت کشور و مهار فتنه‌ها دانسته و تا پای جان برای اطاعت محض از فرمان‌ها و رهنمودهای حیات‌بخش رهبر انقلاب اعلام آمادگی می‌کنیم.

فتنه آمریکایی – صهیونیستی سال ۱۳۸۸ یک کودتای بین‌المللی با الگوی اهریمنی انقلاب رنگین و جنگ نرم برای براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران بود که با دست قدرت الهی، هدایت‌های حکیمانه رهبر انقلاب و دشمن‌شناسی مردم متدین با شکست مواجه شد، اما همنوایی سران داخلی فتنه با دشمنان خارجی گناه بس عظیم و نابخشودنی است که هرگونه تلاش مذبوحانه برای تطهیر جرم و جنایت غیرقابل عفو و بخشش آن‌ها را شدیداً محکوم می‌کنیم.

لازمه نصرت و استیلا بر تنگناهای کنونی را هوشیاری همگان و جامه عمل پوشاندن بر اقتصاد مقاومتی درون‌زا و تلاش حداکثری مسئولان برای تحقق مطالبات به‌حق مردم و برخورد جدی با پدیده شوم گرانی و تورم بی‌سابقه ماه‌های اخیر می‌دانیم.

با آگاهی از توطئه‌های استکبار جهانی، مراقبت مسئولان کشور و رصد هوشمندانه تحرکات به‌منظور شکست جنگ ترکیبی تحمیلی آمریکای سلطه‌جو و رسانه‌های وابسته را همراه با تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی خواهانیم.»

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه