English

آغاز به کار شانزدهمین نمایشگاه جامع کشاورزی در اصفهان

شانزدهمین نمایشگاه جامع کشاورزی (مکانیزاسیون، آبیاری، زراعت و باغبانی) از 24 تا 28 دی با حضور 125 مشارکت کننده برگزار خواهد شد.

آغاز به کار شانزدهمین نمایشگاه جامع کشاورزی در اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، در این نمایشگاه نمایندگان استان های تهران، اصفهان، همدان، یزد، خراسان رضوی، البرز، قزوین، مازندران، سمنان، فارس، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، خوزستان و مرکزی جدیدترین محصولات و خدمات خود را در حوزه های نهاده های کشاورزی، ماشین آلات و ادوات کشاورزی، نهاده های کشاورزی، آب و آبیاری نوین، صنایع گلخانه ای و صنایع وابسته فضای سبز عرضه و معرفی می کنند.

این نمایشگاه در چهار سالن نمایشگاهی به وسعت 9200 مترمربع و از ساعت 15 تا 21 برپا می شود.

نمایشگاه جامع کشاورزی از تلفیق دو عنوان نمایشگاه کشاورزی اصفهان در سال های گذشته، شکل گرفته و به همین دلیل عنوان جامع را به خود اختصاص داده است.

30 درصد از مشارکت کنندگان این نمایشگاه در بخش نهاده های کشاورزی، 35 درصد در بخش آبیاری، 25 درصد در بخش ماشین آلات و 10 درصد در بخش گلخانه و تجهیزات گلخانه ای حضور دارند.

همچنین شرکت هایی از دو کشور چین و آلمان در این دوره حضور یافته اند که در زمینه نهاده های کشاورزی فعالیت می کنند. نمایندگان فروش محصولات و خدمات کشورهای ایتالیا، اسپانیا، آمریکا، هلند، آلمان، ترکیه و فرانسه نیز در این رویداد حضور می یابند.

تفاوت مهم دیگر نمایشگاه امسال با دوره های گذشته، برگزاری نخستین کنگره ملی و پاویون ویژه تکنولوژی های نوین در فضای سبز شهری بر اساس تفاهم نامه شرکت نمایشگاه ها با سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری اصفهان است. محورهای این بخش شامل تکنولوژی های نوین در فضای سبز شهری همچون آبیاری، مکانیزاسیون فضای سبز، تغذیه، بذر، اندام های تکثیر، سم، ادوات و بسترهای کاشت است و همچنین کارگاه های آموزشی و تخصصی نیز در حاشیه این نمایشگاه برنامه ریزی خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه