English

بررسی یک فوریت لایحه تغییر قرارداد خرید اتوبوس به مینی بوس

شانزدهمین جلسه کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای شهر در بوستان ترافیک برگزار گردید.

بررسی یک فوریت لایحه تغییر قرارداد خرید اتوبوس به مینی بوس

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، رئیس کمیسیون ترافیک شورای شهر با اشاره به این موضوع که پارک ترافیک مدتها در اختیار آموزش دانش آموزان و شهروندان قرار داشت ولی به دلایلی نامعلوم به سازمانی دیگر واگذار شد که این امر برای مدتی امر حیاتی آموزش و ارتقای فرهنگ ترافیک را متوقف کرده بود لیکن از امروز به صورت رسمی این پارک با نام پارک ترافیک دوباره به رسالت خود بازمی گردد.

حاجی پور با بیان این موضوع که افرادی که در این پارک مستقر میشوند باید در این حوزه توانایی لازم را داشته و کارشناس باشند.وی با اشاره به این موضوع که بحث آموزش و ارتقای فرهنگ نیاز به تجهیزات و امکانات دارد از تقویت تجهیزات پارک ترافیک با نظر کارشناسان امر خبر داد.

رییس کمیسیون ترافیک با بیان این موضوع که در بحث فرهنگ سازی همه سازمانهای مربوط باید با هم همکاری کنند نهادینه شدن فرهنگ از مدارس را ضامن این مهم دانست.

محمد حسن عاقل منش عضو کمیسیون ترافیک شورای شهر نیز با اشاره به اینکه شهرداری در سالهای اخیر به مسئله تبیین قوانین و مقررات ترافیک و پلیس راهنمایی و رانندگی در بین شهروندان توجه ویژه ای داشت ولی به دلایلی نامعلوم برای مدتی وقفه ای در این بحث پیش آمد.آغاز به کار حوزه آموزش و فرهنگ سازی در بحث ترافیک اقدامی لازم و قابل توجه بودکه کمیسیون ترافیک به آن توجه داشت.

عاقل منش با بیان این موضوع که رسیدگی به فرهنگ سازی در حوزه ترافیک در اولویت مدیریت شهری قرار دارد و نباید به هیچ دلیلی مبحث دیگری را جایگزین آن کرد با اشاره به این موضوع که اخیرا در مجموعه پارک ترافیک فعالیتهای خوبی در بحث آموزش روانشناسی و بهداشت عمومی آغاز شده است بر حضور کارشناسان ترافیکی در این مجموعه تاکید کرد.

وی با تقدیر از فعالیتهای مجموعه پلیس راهنمایی و رانندگی در حوزه آموزش پایه اهدای کتب و هدایای مرتبط با موضوع ترافیک را به دانش آموزان باعث ایجاد انگیزه و توجه بیشتر این قشر به بحث فرهنگ ترافیک دانست.

در انتها حاجی پور با اشاره به نظر منفی کارشناسان کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورا در مورد تغییر قرارداد خرید اتوبوس به مینی بوس، این خودرو ها را فاقد کیفیت دانست و با توجه به عدم کاربری آنها برای پروژه مد نظر از مخالفت اعضای کمیسیون ترافیک برای اضافه شده این خودروها به خط ویژه در طرح جامع حمل و نقل خبرداد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه