English

بازدید رئیس مجمع نمایندگان کرمانشاه از کودکان زلزله‌زده در بیمارستان محمد کرمانشاهی

احمد صفری به دنبال بازدیدها و سرکشی‌های متوالی که بعد از زلزله شدید سرپل ذهاب ، از بیمارستان فوق تخصصی کودکان استان کرمانشاه (دکتر محمد کرمانشاهی) بازدید به عمل آورد.

بازدید رئیس مجمع نمایندگان کرمانشاه از کودکان زلزله‌زده در بیمارستان محمد کرمانشاهی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، طی این بازدید رئیس مجمع نمایندگان استان از نزدیک شاهد درمان و مداوای نوزادان و کودکان حادثه‌دیده این زلزله مهیب بود و از خانواده‌های آنان نحوه امدادرسانی و درمان را جویا شد.

خانواده‌های آسیب‌دیده نیز در این دیدار از نبود کانکس وسایل گرمایشی گله‌مند بودند و علت بیماری بعضی از کودکان همین سرماها و امکانات بهداشتی ضعیف مناطق آسیب‌دیده می‌دانستند.

 گفتنی است که با تذکرات و پیگیری‌های احمد صفری مشکلاتی همچون وجود اختلالات آنتن دهی تلفن همراه، مرتفع سازی مشکلات بانکی مانند نصب باجه بانک صادرات در محلات زلزله ده اجرایی شد و در ادامه این بازدید نیز کادر مدیریتی بیمارستان محمد کرمانشاهی هم از کاستی‌ها و نیازهای این مرکز ازجمله کمبود پرسنل درمانی و پرستار گله‌مند بودند و تقاضا داشتند که با توجه به جایگاه خاص بیمارستان فوق تخصصی کودکان در غرب کشور باید تعداد تخت‌های بخش‌های ویژه اضافه گردد و امکانات تخصصی درمانی و پاراکلینیکی های لازم فراهم گردد. 

رئیس مجمع نمایندگان کرمانشاه نیز در این بازدید ضمن تقدیر و تشکر از سعه‌صدر پرسنل اعم از پزشکان پرستاران و سایر کارکنان بیمارستان که  در این ایام بار مضاعف و سنگینی را متحمل شده بودند و کلیه پرسنل باجان و دل و به تبعیت از بیانات مقام معظم رهبری  که در باب فعالیت‌های درمانی در کمک به زلزله‌زدگان غرب کشور خوش درخشیدید، قول مساعد داد که به همراهی  رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از وزارت بهداشت و درمان و متولیان این امور مطالبات بیمارستانی این مرکز را محقق سازد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه