English

در سالروز وقوع سیلاب در خرم‌آباد؛

دانشجویان دانشگاه لرستان یاد و خاطره مرحومه فروزان مرادوند را گرامی داشتند

آیین گرامی‌داشت یاد و خاطره دانشجوی فقید دانشگاه لرستان، زنده‌یاد «فروزان مرادوند»، هم‌زمان با ایام اربعین، در مسجد فاطمه‌الزهرا(س) دانشگاه لرستان برگزار شد.

دانشجویان دانشگاه لرستان یاد و خاطره مرحومه فروزان مرادوند را گرامی داشتند

به گزارش خبرگزاری موج از لرستان، حجت‌الاسلام حسینی در این آیین که با حضور دکتر خسرو عزیزی رئیس دانشگاه لرستان و جمعی از اساتید، دانشجویان، مدیران و کارکنان دانشگاه برگزار شد، در سخنانی، ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره‌ی زنده‌یاد فروزان مرادوند، از حاضرین در مراسم خواست تا برای شادی روح آن دانشجوی مؤمنه، فاتحه‌ای قرائت کنند.

وی، گفت: خوشبختانه دانشجویان پسر و دختر در مقابل انواع دسیسه‌های شیطانی دشمن و جنگ نرم دشمن که علیه دین و روحانیت و نظام به راه انداخته است، به خوبی و معجزه‌آسا، همواره، نقشه‌های شوم دشمن را نقش برآب کرده‌اند».

حجت‌الاسلام و المسلمین حسینی، اظهار داشت:«هدف دشمن، خالی‌کردن ذهن جوانان از باورهای دینی و فاصله‌انداختن بین روحانیت و مردم است».

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه لرستان همچنین، به ذکر روضه با موضوع «حالات حضرت زینب» پرداخت و به مناسبت اربعین، ذکر مصیبت کرد.

گفتنی است زنده‌یاد فروزان مرادوند، دانشجوی مقطع کارشناسی رشته‌ی زیست‌شناسی دانشکده علوم پایه دانشگاه لرستان، در پاییز سال گذشته و در سیلاب خیابان شورا خرم‌آباد، جان خود را از دست داد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه