English

در لیگ دسته دو مردان ایران

پیکار تیم بسکتبال مهتاب قم مقابل یس‌آل گرگان

تیم بسکتبال مهتاب قم در اولین دیدار خود در فصل جدید لیگ دسته دو مردان کشور در گرگان و در مقابل تیم یس‌آل این شهر صف‌آرایی خواهد کرد.

پیکار تیم بسکتبال مهتاب قم مقابل یس‌آل گرگان

به گزارش خبرگزاری موج ازقم، رقابت‌های لیگ دسته دو کشور از سوی فدراسیون بسکتبال به گونه ای برنامه ریزی و طراحی شده است که18  تیم حاضر در این پیکارها در دو گروه پنج تیمی و دو گروه چهار تیم در مرحله مقدماتی تقسیم بندی شده اند و تیم مهتاب قم در گروه چهارم این پیکارها با تیم‌های هیئت همدان، یس‌آل گرگان و نسل طلای شاهرود روبرو خواهد شد.

با اعلام برنامه بازی‌های تیم بسکتبال مهتاب قم در نیم‌فصل مرحله مقدماتی لیگ دسته دو کشور تیم مهتاب قم در اولین پیکار خود در این مسابقات، عصر روز جمعه 19 آبان ماه در گرگان مقابل یس‌آل گرگان به میدان خواهد رفت.

اعلام فهرست بازیکنان تیم بسکتبال مهتاب قم در لیگ دسته دوم کشور

وحید طبیبی، حامد معصومی، حامد زارعی، علی عالمی فرد، سید محمود واقفی، طاها غلامیان، اصغر صدقی، میر مهدی محمد آبادی، یوسف اسحاقی، محمد زارع، حامد عامری، مجید نادری، مهدی قلی زاده و پویان ملکی نفرات حاضر در ترکیب تیم مهتاب قم هستند که با سرمربی گری سعید صفرپور در این رقابت ها به میدان خواهند رفت.

صادق سلیمی پور به عنوان مربی، با سرپرستی علی خبری به عنوان کادر فنی در این رقابت ها در کنار تیم مهتاب قم حضور خواهند داشت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه