English

مدیرکل اجتماعی استانداری گلستان:

سازمان‌های مردم نهاد استان گلستان به حوزه سالمندان ورود پیدا می‌کنند

مدیرکل اجتماعی و فرهنگی استانداری گلستان با اشاره به روند سالمندی در استان گفت: سازمان‌های مردم نهاد استان گلستان به حوزه سالمندی ورود پیدا می‌کنند.

سازمان‌های مردم نهاد استان گلستان به حوزه سالمندان ورود پیدا می‌کنند

به گزارش خبرگزاری موج، عبدالرضا چراغعلی پیش از ظهر امروز در آیین گرامیداشت روز جهانی سالمندان اظهار داشت: اطلاعات دقیقی داریم که تراژدی و داستان غم‌انگیز سالمندی در کشور در راه است.

وی تصریح کرد: امید داریم با تکیه بر داشته‌های سالمندان بتوانیم اهداف سازمانی را در مسیر اهداف جامعه و سالمندان پیش ببریم.

مدیرکل اجتماعی و فرهنگی استانداری گلستان یادآور شد: امروز اگر از هر 10 نفر یک نفر سالمند در کشور داریم، در سال 2050 این تعداد از هر 3 نفر یک نفر سالمند در کشور می‌شود.چراغعلی تاکید کرد:  داستان غم‌انگیز سالمندی در کشور در راه است

وی گفت: ما مسئولان به بهانه مختلف نداشتن بودجه  و اعتبارات  از بسیاری از مسائل عبور می‌کنیم ولی باید موضوع سالمندی و رسیدگی به سالمندان را مورد تاکید قرار دهیم.

داستان غم‌انگیز سالمندی در کشور در راه است

مدیرکل اجتماعی و فرهنگی استانداری گلستان افزود: به شدت نیازمند هستیم از سازمان مردم نهاد حمایت کنیم تا یک مدلی که توسط یکی از انجمن‌ها تجربه موفق در حوزه حمایت از سالمندان داشته در استان گلستان ترویج دهیم.

مدیرکل اجتماعی و فرهنگی استانداری گلستان یادآور شد: به عنوان نماینده استان در حقوق شهروندی پیگیر مطالبات قانونی و به حق شما سالمندان به ویژه در دستگاه‌ها و سازمان‌های اداری هستم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه