English

با انجام عملیاتی منسجم و ضربتی توسط پلیس اصفهان؛

مُبینای ۷ ساله به آغوش خانواده بازگشت

ماموران انتظامی استان اصفهان در عملیاتی منسجم و ضربتی، خودروی سرقت شده را کشف و مبینا کودک هفت ساله را به آغوش خانواده باز گرداندند.

مُبینای ۷ ساله به آغوش خانواده بازگشت

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، فرمانده انتظامی استان اصفهان در این رابطه گفت: با اعلام مرکز فوریت پلیسی 110، ماموران انتظامی از وقوع سرقت یک دستگاه سواری پژو که کودکی خردسال در آن بود مطلع و بلافاصله وارد عمل شدند.

سردار معصوم بیگی تصریح کرد: ماموران انتظامی همه کلانتری های شهر اصفهان و یگان امداد با اجرای طرح مهار، کلیه نقاط شهر را تحت کنترل و نظارت خود در آوردند.

وی اظهار کرد: سارق که عرصه را بر خود تنگ دید و خودروی سرقت شده و مبینا، دختر بچه هفت ساله را در یکی از خیابان های شهر اصفهان رها کرد و متواری شد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه کودک توسط یکی از تیم های گشتی پیدا شد، بیان کرد: مبینای هفت ساله صحیح و سالم به خانواده اش تحویل داده شد و سارق نیز بزودی دستگیر می شود.

فرمانده انتظامی استان اصفهان در پایان خاطر نشان این سرقت زمانی رخ داد که پدر بزرگ این کودک سوئیچ خودرو را داخل آن گذاشته و فرصت ارتکاب جرم را برای سارق فراهم کرده بود.

وی به مردم توصیه کرد که با رعایت عوامل پیشگیرانه، فرصت ارتکاب جرم را فراهم نکنند، هیچگاه کودک خردسال خود را در خودرو تنها نگذارند و هنگام ترک خودرو حتی برای لحظه ای، آن را خاموش و قفل کنند تا مورد دستبرد سارقان قرار نگیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه