English

امام جمعه بوشهر:

تدوین برنامه جامع و تربیت نیروی انسانی کار‌آمد از نیازهای توسعه‌ای استان بوشهر است

امام جمعه بوشهر گفت: تولید علم، تدوین برنامه جامع، اعتبار و تربیت نیروی انسانی کار‌آمد از نیازهای استان بوشهر برای توسعه است.

تدوین برنامه جامع و تربیت نیروی انسانی کار‌آمد از نیازهای توسعه‌ای استان بوشهر است

به گزارش خبرگزاری موج، آیت‌الله غلامعلی صفایی‌بوشهری بعدازظهر امروز در نهمین نکوداشت هفته بوشهر در مدرسه سعادت به نقش تاثیرگذار مدرسه سعادت که زمانی مادر مدارس جنوب ایران لقب داشت اشاره کرد و اظهار داشت: دانش آموختگان بسیاری در این مدرسه تاریخی تحصیل کردند و از مکتب معلمان بزرگی علم و دیانت را آموختند.

وی افزود: آن چیزی که مهمتر از نگاه به گذشته است، نوع نگاه ما به آینده است تا بتوانیم با علم، دانش و توانمندی در عرصه‌های مختلف پیشرفت کنیم.

نماینده ولی‌فقیه در استان بوشهر با تاکید بر توجه به توسعه استان بوشهر تولید علم، تدوین برنامه جامع، اعتبار و تربیت نیروی انسانی کارآمد را از نیازهای استان برای توسعه عنوان کرد.

میگلی‌نژاد شهردار بوشهر هم در این آئین به ظرفیت‌های مهم شهر بوشهر اشاره کرد و گفت: از تاریخ باید عبرت بگیریم و با علم بتوانیم برای خدمت‌رسانی بهتر به مردم گام برداریم.

در پایان این مراسم از تلاش‌های نصرالله اسدی عضو شورای شهر بوشهر که زمانی دانش آموز، معلم و مدیر مدرسه سعادت بود، قدردانی شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه