English

آقامیری روز کارگر را تبریک گفت

استاندار قم با صدور پیامی فرارسیدن روز کارگر را به جامعه متعهد و شرافتمند کارگران تبریک گفت.

آقامیری روز کارگر را تبریک گفت
به گزارش خبرگزاری موج استان قم

، پیام سید محمد آقامیری به شرح زیر است:‌ 

قشر شریف کارگر به عنوان موتور محرکه و عامل پیشران توسعه، همواره دارای نقشی مهم و اساسی در عرصه تولید و اشتغال کشور بوده است. جامعه زحمتکش و شرافتمند کارگری کشور در طول 45 سال سپری شده از حیات نظام مقدس اسلامی و با اراده ای سترگ و عزمی راسخ، در خط مقدم جبهه کار و تولید حضور داشته و حاصل دسترنج و ثمره سال ها مجاهدت آن ها، امروز ایران اسلامی را به مدارج باشکوه پیشرفت، عزت و اقتدار اقتصادی و صنعتی رسانده است. 

نیرویی که به عنوان ستون فقرات تولید و با جان و دل و با غیرت و صبورانه در خدمت اقتصاد و رفع نیازهای کشور قرار داشته و با کار و تلاش خود توانسته است مسیر رسیدن به خودباوری، خوداتکایی و رونق و اعتلای چرخهای اقتصاد و صنعت کشور را هموار نماید. 

فرصت را مغتنم دانسته فرارسیدن روز کارگر را به همه کارگران و جهادگران سنگر اقتصاد و تولید به ویژه کارگران پرتلاش و متعهد استان قم تبریک عرض نموده وبا قدردانی از زحمات این عزیزان، امیدوارم در سال مزین بنام « جهش تولید با مشارکت مردم» و با عزم جدی و همت وافر تلاش گران این عرصه، شاهد رشد و بالندگی بیش از پیش اقتصاد کشور و تحقق اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در بخش تولید و اشتغال باشیم. 

دکتر سید محمد آقامیری 

استاندار قم

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه