English

مدیریت استان آمادگی ۱۰۰ درصد برگزاری انتخابات به صورت الکترونیکی را دارد

استاندار قم با بیان اینکه مدیریت استان آمادگی ۱۰۰ درصدی برگزاری انتخابات به صورت الکترونیک را دارد، گفت: مجلس قوی ایران قوی را درپی‌ خواهد داشت و مردم در انتخاب خود برای مجلس شورای اسلامی باید به دنبال گزینه اصلح باشند.

مدیریت استان آمادگی ۱۰۰ درصد برگزاری انتخابات به صورت الکترونیکی را دارد
به گزارش خبرگزاری موج استان قم

، سیدمحمد آقامیری شب گذشته در برنامه ایران سربلند شبکه استانی سیمای نور، با تاکید براینکه شرکت در انتخابات از وظایف شرعی همه ماست، اظهار کرد: موضوع انتخابات مسئله‌ای حائز اهمیت برای کشور به ویژه استان قم است؛ مجموعه استان از ماه‌ها قبل طبق برنامه زمان‌بندی انتخابات تمامی اقدامات لازم که باید صورت می‌گرفت امروز انجام شده تا شاهد حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رای باشیم.

وی در ادامه افزود: ظرفیت همه دستگاه‌های دولتی و اجرایی استان بسیج شده تا انتخابات را به بهترین شکل ممکن در قم برگزار کنیم.

استاندار قم در بخشی از سخنان خود با اشاره به اهمیت و تاثیر حضور مردم در انتخابات در مجامع بین‌المللی گفت: حضور حداکثری ملت در انتخابات پیام مهم پشتیبانی و حمایت همه جانبه مردم از نظام و حفظ ارزش‌های انقلاب و امامین را در‌پی خواهد داشت.

آقامیری عنوان داشت: دشمن به دنبال این است مردم را از آینده نظام مایوس کند، البته ما براساس فرمایش رهبر انقلاب یقین داریم به قله نزدیک شده و این قله همان عزت و سربلندی کشورمان است.

وی با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی توانسته با پشتوانه مردم به قدرت اول منطقه تبدیل شود، تاکید کرد: امروز ایران اسلامی تبدیل به قدرت اول منطقه شده و مسیری برای رسیدن به قدرت اول دنیا نمانده است.

استاندار‌ قم در ادامه سخنان خود با بیان اینکه مردم به دنبال گزینه اصلح برای ورود به مجلس باشند عنوان کرد: مردم ما برای انتخاب گزینه اصلح نیازمند تحقیقات بیشتری هستند، کسانی باید وارد مجلس شوند که بتوانند هم برای مردم و هم برای منافع کشور بهترین قوانین را تصویب کنند.

آقامیری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نحوه برگزاری انتخابات در استان تصریح کرد: استحضار دارید که استان قم برای اولین بار تنها استانی در کشور است که انتخابات یازدهم اسفند ۱۴۰۲ به صورت ۱۰۰ درصد اینترنتی برگزار می‌شود.

وی مطرح کرد: نیازمندی‌های لازم تامین شده تا احیانا خللی در روند برگزاری انتخابات الکترونیکی ایجاد شد همکاران بنده ادامه انتخابات را به صورت دستی ادامه دهند.

استاندار قم اشاره کرد: با توجه به برگزاری انتخابات به صورت الکترونیکی در استان قم؛ این ویژگی را نسبت به سایر استان‌ها خواهیم داشت که شمارش آرا و اعلام نتایج نهایی با سرعت بیشتری انجام خواهد شد.

وی در ادامه تاکید کرد: پیرو تصمیم ستاد انتخابات کشور مقرر شد افراد با در دست داشتن یکی از مدارک پنج گانه(کارت ملی، شناسنامه، پاسپورت، گواهینامه و کارت پایان خدمت) می‌توانند رای خود را در شعبات اخذ رای ثبت کنند.

آقامیری گفت: در انتخابات پیش رو در استان قم به لطف خدا و توجه ویژه کاندیداهای محترم یک ایام تبلیغات سالم، به دور از حاشیه و در اوج رفاقت را پشت سر‌گذاشته و حداقل تخلفات را شاهد بودیم.

وی در ادامه با بیان اینکه مجلس قوی باعث ایران قوی می‌شود، مطرح کرد: انتخاب اصلح باعث می‌شود ما مجلس قوی داشته باشیم و اگر این اتفاق رخ دهد یقین داریم ایران قوی‌تری خواهیم داشت؛ مردم باید به این منظر دقت کنند که انتخاب اصلح چه ویژگی‌هایی خواهد داشت.

استاندار قم در ادامه با اشاره به بازگشایی راه‌های مواصلاتی استان بیان کرد: به محض انسداد برخی جاده‌های روستایی که برف‌گیر شده بودند بنده در آن مناطق حاضر شده و از نزدیک موضوع را مورد بررسی قرار دادند.

 آقامیری در ادامه افزود: با تلاش جانانه همکاران من در اداره کل راهداری، هلال احمر و فراجای استان قم جاده‌های مسدود شده استان در مدت زمان کوتاه بازگشایی شدند.

استاندار قم در ادامه سخنان خود با بیان اینکه اقدامات دولت باید برای مردم به درستی تبیین شود، تاکید کرد: در دولت مردمی اقدامات و اتفاقات مثبتی رقم خورده اما دشمنان اجازه نمی‌دهند این اخبار مثبت به گوش مردم برسد.

وی افزود: مردم ما باید بدانند خادمین آن‌ها در دولت سیزدهم شبانه روز در تلاش هستند تا گره‌ای از کار آن‌ها باز کنند.‌ مردم ولی‌نعمتان ما هستند و ما خدا را شاکریم توفیق خدمت‌رسانی را کسب کرده‌ایم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه