English

اقتدار ملت ایران برگرفته از خون پاک شهیدان است

استاندار قم گفت: اقتدار ملت ایران و جمهوری اسلامی برگرفته از خون پاک بیش از ۳۰۰ هزار شهیدی می‌باشدکه در راه اسلام تقدیم شده‌است.

اقتدار ملت ایران برگرفته از خون پاک شهیدان است
به گزارش خبرگزاری موج استان قم

، سید محمد آقامیری جمعه شب در مراسم یادواره شهیدان محله تولید داروی قم که در مسجد حضرت ولیعصر(عج) برگزار شد، اظهار داشت: کوچه‌های خود را به نام شهیدان مزین کرده‌ایم که فراموش نکنیم چه کسانی رفتند تا ما بمانیم. 

وی در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع انتخابات یازدهم اسفندماه اشاره کرد و گفت:‌ امروز رهبر معظم انقلاب امر کردند که مشارکت حداکثری در انتخابات داشته باشیم زیرا شرکت در انتخابات اعلام پشتیبانی از نظام‌ اسلامی است. 

وی بیان داشت: شهیدان به ما گفتند حضرت امام راحل را تنها نگذارید، ما نیز باید با شرکت در انتخابات این کار را انجام دهیم.  

استاندارقم گفت: اگر ما با هر سلیقه‌ای رای خود را به صندوق بیاندازیم، این اقدام خاری در چشم دشمنان است. 

وی افزود:‌ ما امروز نه تنها برای حضور در انتخابات تکلیف داریم، بلکه یک وظیفه دیگر ما جهاد تبیین است.  

وی گفت: اهمیت حضور در پای صندوق‌های رای در روز یازدهم اسفند باید برای همگان تبیین شود.  

آقامیری با بیان این مطلب که باید ارزش این رای‌هایی که به صندوق انداخته می‌شود را بدانیم گفت: رای مردم اگر اثر نداشت، دشمن این همه برای رای ندادن تبلیغ نمی‌کرد. 

آقامیری در بخشی از سخنان خود با بیان اینکه مردم ما پشت سر رهبرشان ایستاده‌اند تصریح کرد: رهبر انقلاب برای حضور در انتخابات امر فرمودند، ما هم در روز یازدهم اسفند در ابتدای صبح و در نخستین لحظه‌های رای گیری پای صندوق رای خواهیم رفت و به یاری خدا در ادامه همان سیلی که مردم شریف قم در ۲۲ بهمن به صورت دشمن زدند، سیلی دوم را نیز روز یازدهم اسفند خواهند زد. 

استاندار قم در ادامه گفت: در راهپیمایی ۲۲ بهمن، بیش از ۶۰۰ خبرنگار خارجی حضور مردم را مخابره کردند، بعد از ۴۵ سال، مردم همچنان حامی نظام اسلامی هستند، در جهان هیچ انقلابی را مانند انقلاب اسلامی نداریم. 

وی ایجاد یاس و ناامیدی در دشمن را دومین هدف از حضور در پای صندوق‌های رای عنوان کرد و افزود: اکنون آمریکا و ایادی آن و به‌ویژه رژیم جعلی صهیونیستی آرزو دارند ضربه‌ای به نظام اسلامی وارد کنند و به خوبی می‌دانند که ملت ما پای نظام‌شان ایستاده‌اند. 

وی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: دشمنان یک روزی به دنبال منزوی کردن جمهوری اسلامی ایران در سازمان‌های جهانی بودند، اما امروز خودشان در حالت انزوا به سر می‌برند. 

آقامیری گفت: رژیم صهیونیستی در شرایط فعلی، هم در داخل و هم از سوی سازمان‌های بین‌المللی منزوی شده است، خون شهیدان غزه، رژیم صهیونیستی را به سقوط نزدیک می‌کند و ما به این واقعیت یقین داریم.  

وی با بیان این مطلب که برای آمریکا و رژیم صهیونیستی جان مردم ارزش ندارد اضافه کرد: مردم ایران یازدهم اسفند با حضور خود، ماهیت پلید استکبار را به جهانیان ثابت خواهند نمود. 

استاندار قم همچنین وضعیت یمن و کشورهای حوزه خلیج فارس را مورد اشاره قرار داد و با ذکر این نکته که ما یقین داریم که انقلاب اسلامی صادر شده‌است خاطرنشان کرد: روزگاری اگر ایران قصد انجام کاری را داشت، باید از ارباب خود اجازه می‌گرفت، ولی امروز هر اتفاقی که در دنیا می‌گذرد باید نظر این کشور را هم بگیرند. 

 وی بیان کرد: این اقتدار ملت ایران و جمهوری اسلامی است که برگرفته از خون پاک بیش از ۳۰۰ هزار شهیدی می باشد که در راه اسلام تقدیم شده‌است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه