English

طی خرداد و تیر صورت گرفت؛

بازدید رایگان ۵۰۰ نفر از خانواده‌های مرزبانان فراجا از موزه فاطمی

رئیس موزه فاطمی گفت: بر اساس تفاهم نامه بین فرماندهی انتظامی قم با موزه فاطمی گروه های زیارتی از استان های مرزی کشور از جمله خراسان جنوبی، خراسان شمالی، سیستان و بلوچستان ، خوزستان، کرمانشاه، ایلام و آذربایجان غربی و برخی استان های دیگر چون کرمان و فارس از موزه فاطمی بازدید کردند.

بازدید رایگان ۵۰۰ نفر از خانواده‌های مرزبانان فراجا از موزه فاطمی

به گزارش خبرگزاری موج قم، حجت الاسلام محمدباقر مشکاتی در گفت‌وگویی خبری اظهار کرد: حدود ۵۰۰ نفر از خانواده‌های مرزبانان فراجا و تعدادی از کارکنان نیروی انتظامی از سراسر کشور طی دوماه خرداد و تیر به صورت رایگان از موزه فاطمی بازدید کردند.

وی افزود: بر اساس تفاهم نامه بین فرماندهی انتظامی قم با موزه فاطمی گروه های زیارتی از استان های مرزی کشور از جمله خراسان جنوبی، خراسان شمالی، سیستان و بلوچستان ، خوزستان، کرمانشاه، ایلام و آذربایجان غربی و برخی استان های دیگر چون کرمان و فارس از موزه فاطمی بازدید کردند.

رئیس موزه فاطمی افزود: همچنین یک گروه از پژوهشگاه فراجا و یک گروه از سربازان وظیفه نخبه در قالب این طرح از موزه فاطمی بازدید کردند. 

وی اضافه کرد: این بازدیدها در راستای تکریم و تجلیل از خانواده مرزبانان ایران اسلامی که با تحمل سختی های مرزنشینی و همراهی با مرزبانان غیور و مقتدر ایران در اجر و پاداش آنان شریک هستند صورت گرفت و همچنان در طول سال ادامه خواهد داشت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه