English

بیش از ۲۱۱ کیلوگرم تریاک در قم کشف شد

فرمانده انتظامی استان از کشف بیش از 211 کیلوگرم تریاک و دستگیری یک نفر در این رابطه خبر داد.

بیش از 211 کیلوگرم تریاک در قم کشف شد

به گزارش خبرگزاری موج قم، سردار "محمد رضا میرحیدری" در گفت و گویی اظهار داشت: پیرو خبر مردمی واصله مبنی بر تهیه و توزیع مواد مخدر به صورت عمده توسط احدی از قاچاقچیان بومی استان به هویت معلوم، موضوع در دستور کار اطلاعاتی و عملیاتی ماموران مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان قم افزود: ماموران ضمن هماهنگی با دستگاه قضائی و با پیگیری های اطلاعاتی به دست آمده به محل مورد نظر اعزام و با کنترل نامحسوس، سرانجام خودروی حامل مواد مخدر را شناسایی، متوقف و به پلیس مبارزه با مواد مخدر استان دلالت دادند.

سردار میرحیدری ادامه داد: سرانجام طی بازرسی صورت گرفته از داخل باک سوخت تریلی ، مقدار 211 کیلو و 950 گرم مواد مخدر تریاک کشف و در نهایت یکی از عناصر فعال در این ارتباط به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شد.

فرمانده انتظامی استان افزود: شهروندان می توانند هرگونه گزارشات خود را از طریق سامانه 110 مرکز فوریت های پلیسی و یا از طریق مراجعه حضوری به دفتر نظارت همگانی (197) واقع در خیابان امام خمینی(ره) جنب کلانتری 17 شهید بهشتی اعلام کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه