English

عضو شورای اسلامی شهر قم بر ایجاد فضاهای ورزشی در بوستان‌ها تاکید کرد

رئیس کمیسیون زنان و خانواده شورای اسلامی شهر قم، بر ایجاد فضاهای ورزشی در سطح بوستان‌های شهری تأکید کرد و گفت: می‌توان ورزش را در بوستان‌ها، مکان‌های مناسب و یا در زمین‌های ورزشی موجود رواج داد.

عضو شورای اسلامی شهر قم بر ایجاد فضاهای ورزشی در بوستان‌ها تاکید کرد

به گزارش خبرگزاری موج قم، نرجس نیازمند در دومین نشست هم‌اندیشی برنامه‌ریزی و اجرای برنامه جامع فعالیت‌های مشترک سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم، اداره کل ورزش و جوانان استان قم و هیئت‌های ورزشی استان قم در نمازخانه اردوگاه دانش‌آموزی ملاصدرای شهرستان کهک تصریح کرد: در بخش ورزش‌های «همگانی» تا جایی که توان ما باشد، در خدمت هیئت‌های ورزشی هستیم.

وی با اشاره به رویکرد جدید و نگاه نو به ورزش گفت: از سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم خواسته‌ایم که در بخش ورزش فعال‌تر باشد، تا با استفاده از ظرفیت‌های شهرداری بتوانیم به هیئت‌های ورزشی و شهروندان در ورزش خدمات‌رسانی بیش‌تری ارائه دهیم. 

وی همچنین با اشاره به نگاه نو مدیرکل ورزش و جوانان استان قم خاطرنشان کرد: این امر خیلی ضروری است که مسئولان این اداره کل به زیرساخت‌های ورزشی توجه داشته باشند. 

دومین نشست هم‌اندیشی برنامه‌ریزی و اجرای برنامه جامع فعالیت‌های مشترک سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم، اداره کل ورزش و جوانان استان قم و هیئت‌های ورزشی استان قم در اردوگاه دانش‌آموزی ملاصدرا از سوی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان قم برگزار شد.     

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه