English

اعلام محدودیت‌های ترافیکی قم در روزهای ۱۴ و ۱۵ خرداد

رییس پلیس راهور قم با اشاره به محدودیت‌های ترافیکی اعمال شده برای ۱۴ و ۱۵ خرداد گفت: حتی یک دستگاه اتوبوس برون شهری اجازه حضور داخل شهر و اطراف حرم حضرت معصومه (س) را ندارد و پارک سوار شمالی برای توقف این اتوبوس‌ها در نظر گرفته شده است.

اعلام محدودیت‌های ترافیکی قم در روزهای ۱۴ و ۱۵ خرداد

به گزارش خبرگزاری موج قم، غلامرضا صدفی افزود: با توجه به اینکه قم شاهراه مواصلاتی به سمت پایتخت است، اتوبوس‌هایی که به سمت مرقد امام حرکت می‌کنند در مسیر رفت و یا مسیر برگشت، زیارت حرم حضرت معصومه را نیز در برنامه سفر خود دارند.

وی ادامه داد: کمبود پارکینگ اطراف حرم باعث می‌شود در برخی از ساعت‌ها محدودیت‌هایی را اعمال کنیم که در این صورت هم زائران و هم مجاوران به زحمت می‌افتند.

صدفی بیان داشت: حتی یک دستگاه اتوبوس برون شهری اجازه حضور داخل شهر و اطراف حرم مطهر را ندارد و پارک سوار شمالی برای اتوبوس‌های برون شهری در نظر گرفته شده، تا مسافران خود را پیاده کنند و در همان محل پارک کنند

رئیس پلیس راهور قم خاطرنشان کرد: همشهریان قمی در ساعت‌های پیک ترافیکی از مسیر بلوار شهید سلیمانی تردد نکنند و از مسیرهای جایگزین استفاده کنند.

وی همچنین در ادامه بیان کرد: برای آمد و شد در محور شرق به غرب قم از بلوار پیامبر اعظم، بلوار شهید کبیری استفاده و از خیابان ۲۰ متری زاد تردد کنند تا با مشکل ترافیک سنگین مواجه نشویم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه