English

حکم متهمان قاچاق لوازم خودرو در قم صادر شد

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قم گفت: متهمان قاچاق لوازم خودرو در قم به پرداخت ۲۸ میلیارد ریال محکوم شدند.

حکم متهمان قاچاق لوازم خودرو در قم صادر شد

به گزارش خبرگزاری موج قم، مهدی ریاضی در گفت و گویی افزود: ماموران کاشف در حین کنترل خودروهای عبوری در محور عوارضی قم ـ کاشان به یک دستگاه خودروی کامیون ایسوزو یخچال‌دار مظنون شدند.

وی ادامه داد: پس از توقیف، راکب خودرو گفت که بار خودرو لبنیات می‌باشد، ولی پس از گشودن درب یخچال و در بازرسی از این خودرو مقادیر قابل توجهی انواع لوازم آشپزخانه و لوازم یدکی خودرو به ارزش ۱۴ میلیارد و ۴۶۲ میلیون و ۱۶۸ هزار و ۵۹۱ ریال به ظن قاچاق کشف، و مراتب جهت سیر مراحل رسیدگی به اداره‌کل تعزیرات حکومتی استان  ارسال شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی قم افزود: با تشکیل پرونده، شعبه دوم ویژه رسیدگی به تخلف‌های قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی قم، ضمن احضار متهمان، شنیدن اعتراف آنها و گرفتن آخرین دفاعیه‌ها، به دلیل عجز متهمان از ارائه مدارک مثبته، پس از رسیدگی، اتهام قاچاق را محرز و مسلم دانسته، متهمان را علاوه بر ضبط خودرو حامل و محموله مکشوفه قاچاق به نفع دولت، در مجموع به پرداخت مبلغ ۲۸ میلیارد و ۹۴۰ میلیون ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم کرد.

وی همچنین خاطرنشان کرد: بر اساس قانون کلیه محمولهِ مکشوفه توسط مرجع کاشف به اداره جمع‌آوری و فروش اموال تملیکیِ استان تحویل داده شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه