English

ما همچون انبیاء در سه بعد معرفی دین خدا، اقامه دین خدا و دفاع از دین خدا ماموریت داریم

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: ما همچون انبیاء در سه بعد معرفی دین خدا، اقامه دین خدا و دفاع از دین خدا ماموریت داریم.

ما همچون انبیاء در سه بعد معرفی دین خدا، اقامه دین خدا و دفاع از دین خدا ماموریت داریم

به گزارش خبرگزاری موج قم، حجت الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی صادقی در مراسم تجلیل از اساتید بسیجی حوزه علمیه قم که به مناسبت عید مبعث در محل تیپ ۸۳ روحانیون رزمی تبلیغی امام جعفر صادق(ع) برگزار شد، اظهار داشت: خدا را به خاطر تمام نعمت هایش به خصوص نعمت هدایت و ولایت در روز عید مبعث شاکریم.

وی با اشاره به اینکه سربازی امام زمان یکی از نعمت های الهی است تا وارث ماموریت های انبیا و اولیا الهی باشیم و باید شکرگزار این نعمت باشیم، عنوان کرد: ما همچون انبیاء در سه بعد معرفی دین خدا، اقامه دین خدا و دفاع از دین خدا ماموریت داریم.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران افزود: عنوان یوم الله اشاره به روز های بخصوصی است که به جهت حوادثی که در آن ایام مخصوص به وجود آمده و می آید و امر خدای تعالی را ظاهر ساخته، امتیاز و روشنایی و درخشش فوق العاده ای دارد.

وی با بیان اینکه چهار یوم الله در ادبیات دینی ما وجود دارد، خاطرنشان کرد:  نسبت آنها با جامعه اسلامی را باید بیابیم و هرکسی باید ببیند نسبت به تبیین این چهار یوم الله در هر زمان و مکان چه کرده است، به خصوص اساتید بسیجی و ایثارگری که وارث پیامبر و اهل بیت(ع)  هستند.

حاجی صادقی با اشاره به اینکه تاریخ تولد اسلام بعثت پیامبر است و برای برنامه های زندگی و اجتماعی ما در قرآن برنامه هایی وجود دارد، بیان کرد : برای جهاد تبیین هیچ نسخه و هیچ منبعی مثل قرآن نیست و طبق رسالت حوزه علمیه و اساتید بسیجی و ایثارگر باید به صورت ویژه به این موضوع بپردازند.

وی با بیان اینکه مشکلات ما طبق فرموده مقام معظم رهبری بخاطر عمل نکردن به شریعت است، تصریح کرد: عالی ترین و مردمی ترین مدل حکومت داری ولایت ولی فقیه است و نیازمند تبیین اساتید بسیجی است.

نمایند ولی فقیه در سپاه پاسداران با اشاره به اینکه نباید بگذاریم خوبی ها و پیشرفت های انقلاب نادیده گرفته شود و دشمن غبار روی آن ایجاد کند و این یک بعد از جهاد تبیین است، اضافه کرد: خنثی سازی تحریم ها به دست ما است و نه رفع تحریم ها و باید تبیین شود و بدنه دولت دین دار شود، یعنی فعالیت و تلاش بر مبنا دین باشد تا شاهد برطرف شدن مشکلات باشیم.

وی با بیان اینکه در تقویم نظام اسلامی ۴ یوم الله وجود دارد، اظهار داشت: دشمن می داند با هیچ قدرت دیگری جز از طریق مسلمانان نمی تواند به اسلام ضربه بزند، پس با نفوذ در حوزه های علمیه در صدد آن بر آمده تا اسلام را به خطر بیاندازد.

حاجی صادقی افزود: دشمنان انقلاب اسلامی برنامه های مختلفی برای نابودی انقلاب و بیداری اسلامی دارند و دشمنی آن ها با اسلام هرگز پایانی ندارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه