English

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان قم:

احیای امر به معروف نیازمند استفاده از ظرفیت های آموزشی است

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان قم گفت: در باب امر به معروف و نهی از منکر و احیا این فریضه الهی در جامعه، استفاده از ظرفیت های آموزشی و تبلیغی جزو برنامه های اصلی ماست.

احیای امر به معروف نیازمند استفاده از ظرفیت های آموزشی است

به گزارش خبرگزاری موج از قم، مدیر کل تبلیغات اسلامی استان قم در دیدار اعضای ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان قم با امام جمعه قم گفت: در باب امر به معروف و نهی از منکر و احیا این فریضه الهی در جامعه، استفاده از ظرفیت های آموزشی و تبلیغی جزو برنامه های اصلی این سازمان است و تلاش می شود به نحو احسن این ظرفیت ها و قابلیت ها به خدمت گرفته شود.

وی افزود: در این خصوص، جلسات متعدد توجیحی با مبلغین اعزامی به سطح کشور و همچنین روحانیون مستقر برگزار شده است.

حجت الاسلام عباس اسکندری خاطر نشان کرد: تعامل با هیئات مذهبی سطح شهر در راستای احیا امر به معروف و نهی از منکر و توجه جدی و کافی در مراسمات مذهبی به این فریضه مهم الهی نیز به صورت مستمر در حال انجام است.

وی در ادامه اظهار داشت: برگزاری دوره های آموزشی در هفته امر به معروف و نهی از منکر از دیگر برنامه های تبلیغات اسلامی است که در مرداد ماه انجام خواهد شد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی قم در پایان گفت: استفاده از ظرفیت های دستگاه های دولتی در اشاعه فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر امری ضروری است که این سازمان تلاش می کند این مساله را هر چه زودتر به مرحله عمل برساند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه