English

بازسازی صحنه وحشت آفرین ارازل خطرناک در قصرالدشت تهران

رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران، گفت: امروز ۹ بهمن ماه ۱۴۰۲ لیدر اصلی ارازلی که اقدام به ایجاد رعب و وحشت و همچنین تخریب ۴ دستگاه خودروی شهروندان کرده بودند، به صحنه جرم بازگردانده شدند.

بازسازی صحنه وحشت آفرین ارازل خطرناک در قصرالدشت تهران

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری موج، سعید راستی معاون عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران در خصوص دستگیری  شروران خطرناک قصرالدشت تهران، در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: ماموران ما پس از آگاهی از درگیری که برای خودروی شهروندان اتفاق افتاد اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی انجام و مشخص گردید عاملان این حادثه  از اراذل و اوباش این منطقه بودند.

وی با بیان اینکه این افراد سابقه درگیری و شرارت داشتند، افزود: ماموران ما بلافاصله به محل تخریب اعزام و محل اختفای این افراد شناسایی و در یک عملیات ضربتی متهمان دستگیر شدند.

 

بیشتر بخوانید:

بازسازی صحنه جرم در محله قصر الدشت

 

رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران  با بیان اینکه خودروها را به وسیله دو قمه تخریب کردند، گفت: این اتفاق ساعت ۲ بامداد اتفاق افتاد که عمده ماشین ها در حاشیه خیابان پارک شده بود.

وی با بیان اینکه به سه خودرو در حال عبور نیز حمله و شیشه جلوی ماشین ها را تخریب کردند، بیان کرد: افراد به دلیل وحشت در محل نمانده و فرار کردند، اما پس از دستگیری پلیس آنها را دعوت کرده و شکایتشان ثبت شده است.

سرهنگ راستی خاطر نشان کرد: متهمان ۵ نفر بودند که ۴ نفر از آنها به زندان منتقل شدند و یک نفر لیدر اصلی امروز برای بازسازی صحنه حادثه و بیان سهم هر یک در تخریب خودرو ها به محل آورده شد.

رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران با اشاره به اینکه لیدر اصلی به تخریب چهار خودرو به تنهایی اعتراف کرده است، افزود: پرونده این حادثه همچنان باز بوده و بسته نشده است.

وی با اشاره به اینکه سه نفر از این ارازل سابقه دعوا و قمه کشی داشتند، گفت: عزم  پلیس و قوه قضاییه برای مبارزه با این افراد که در کوچه و خیابان برای قدرت نمایی با چاقو و قمه سبب رعب و وحشت مردم و تخریب اموالشان می شوند جدی است و نه تنها پلیس تخصصی اطلاعات بلکه هر ماموری که شاهد این رفتارها باشد با دستور دستگاه قضا می تواند با آنها برخورد و دستگیرشان کنند.

سرهنگ راستی گفت:  در فاصله ساعتی ۲۴ الی ۴۸ ساعت ۱۰۰ درصد عوامل این حادثه دستگیر شدند.

وی افزود: برنامه ریزی ما این است که افراد نوپا در این کار را شناسایی و با آنها برخورد کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه