English

آخر هفته بارانی در انتظار نیمه شمالی و غربی کشور

سازمان هواشناسی از بارش باران، برف، رعدوبرق و وزش باد از فردا و طی روز جمعه در برخی استان‌ها و کاهش محسوس دما در نیمه شمالی کشور خبر داد.

آخر هفته بارانی در انتظار نیمه شمالی و غربی کشور
به گزارش خبرگزاری موج

، پیش‌بینی کلی نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی نشان می‌دهد امروز در بیشتر مناطق کشور جو پایداری حاکم است. فردا پنجشنبه در استان‌های اردبیل، گیلان، مازندران، گلستان،‌ خراسان شمالی و شمال و شرق خراسان رضوی بارش باران گاهی همراه با رعدوبرق، وزش باد و در ارتفاعات بارش برف پیش‌بینی می‌شود. این وضعیت تا بعدازظهر روز جمعه در این مناطق ادامه دارد.

پنجشنبه همچنین در مناطقی از ایلام،‌خوزستان،‌لرستان،‌چهارمحال و بختیاری،‌کهگیلویه و بویراحمد،‌ شمال فارس و ارتفاعات غربی اصفهان نیز افزایش ابر و رگبار پراکنده گاهی همراه با رعدوبرق و در ارتفاعات بارش برف پیش‌بینی می‌شود.

شنبه هفته آینده در شمال خراسان رضوی بارش‌های پراکنده روی می‌دهد و در سایر مناطق کشور تا یکشنبه جو پایداری حاکم است و انتظار می‌رود غلظت آلاینده‌های جوی در شهرهای صنعتی تهران،‌کرج، تبریز، اراک و اصفهان افزایش یابد.  

دمای هوا از پنجشنبه تا شنبه هفته آینده در نیمه شمالی کشور به‌ویژه سواحل دریای خزر به‌طور محسوسی کاهش می‌یابد. امروز خلیج‌فارس و از بعدازظهر پنجشنبه و طی روز جمعه دریای خزر مواج است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه