English

رئیس حوزه ریاست و رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه از دو پارکینگ وسایل نقلیه توقیفی بازدید کردند

در راستای سخنان رئیس قوه قضائیه مبنی بر ساماندهی و تعیین تکلیف وسایل نقلیه توقیفی در پارکینگ‌های سراسر کشور؛ رئیس حوزه ریاست و رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه از دو پارکینگ وسایل نقلیه توقیفی در شهر مشهد بازدید نمودند.

رئیس حوزه ریاست و رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه از دو پارکینگ وسایل نقلیه توقیفی بازدید کردند
به گزارش خبرگزاری موج

در راستای تاکیدات حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای رئیس دستگاه قضا مبنی بر ساماندهی و تعیین تکلیف وسایل نقلیه توقیفی در پارکینگ‌های سراسر کشور، «صارمی» رئیس حوزه ریاست قوه قضائیه و حجت‌الاسلام والمسلمین «عبداللهی» رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه از دو پارکینگ وسایل نقلیه توقیفی در شهر مشهد بازدید کردند.

مسئولان پارکینگ‌های مذکور در جریان این بازدیدها به ارائه گزارشی از وضعیت خودروها و موتور سیکلت‌های توقیفی، تعداد و سال توقیف آن‌ها و برخی مشکلات مربوط به مالکیت این وسایل نقلیه پرداختند.

رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه در جریان این بازدید تصریح کرد: اگر چه طی مدت اخیر و در نتیجه اقدامات صورت گرفته، تعداد وسایل نقلیه توقیفی در  پارکینگ‌های سراسر کشور نسبت به گذشته کاهش پیدا کرده، اما همچنان لازم است که بخش‌های ذیربط، روند تعیین تکلیف خودروها و موتور سیکلت‌های توقیفی در پارکینگ‌ها را سرعت ببخشند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه