English

هواشناسی برای نیمه جنوبی کشور هشدار نارنجی بارش صادر کرد

بنا بر اعلام سازمان هواشناسی امروز در بخش‌هایی از استان‌های جنوبی مانند هرمزگان، کرمان، سیستان و بلوچستان، جنوب فارس، بوشهر، جزایر تنگه هرمز و ارتفاعات چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویر احمد، شمال فارس و جنوب اصفهان رگبار و رعد و برق رخ می دهد.

هواشناسی برای نیمه جنوبی کشور هشدار نارنجی بارش صادر کرد

به گزارش خبرگزاری موج، هواشناسی در خصوص وضعیت جوی کشور اعلام دادشت که امروز در بخش‌هایی از استان‌های جنوبی کشور مانند هرمزگان، کرمان، سیستان و بلوچستان، جنوب فارس، بوشهر، جزایر تنگه هرمز و ارتفاعات و دامنه های چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویر احمد، شمال فارس و جنوب اصفهان رگبار و رعد و برق رخ می‌دهد و در مناطق مستعد بارش تگرگ پیش بینی می شود.

روز جمعه همین شرایط جوی در مناطقی از سیستان و بلوچستان، جنوب کرمان و هرمزگان ادامه پیدا می‌کند و روز شنبه نیز بخش هایی از جنوب شرق کشور بارش ها را به شکل پراکنده دریافت می‌کند.

بر پایه این گزارش از نظر شرایط دمایی در نوار شمالی کشور از امروز تا یکشنبه روند تدریجی افزایش دما رخ می دهد اما روز دوشنبه با توجه به نفوذ پرفشار روی دریای خزر این مناطق مجددا کاهش محسوس دما را تجربه می‌کنند.

گفتنی است که تهران امروز آسمان صاف و در بعد ازظهر وزش باد را خواهد داشت و بیشینه دمای تهران 25 درجه سانتی گراد و کمینه دما 15 درجه سانتی گراد بالای صفر گزارش شد.

با توجه به هشدار نارنجی منتشر شده، امروز مناطقی از هرمزگان، نیمه جنوبی کرمان و چهارمحال و بختیاری چون بارش ها شدت دارد، مخاطراتی احتمال می‌رود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه