English

برج میلاد تهران به یاد شهدای غزه خاموش می‌شود

چراغ های برج میلاد تهران به منظور ابراز همدلی و همدردی با مردم مظلوم غزه، از ساعت ۲۰ تا ۲۴ چهارشنبه ۲۶ مهر خاموش می‌شود.

 برج میلاد تهران به یاد شهدای غزه خاموش می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج، روابط عمومی برج میلاد عصر چهارشنبه در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: چراغ‌های برج میلاد بعنوان ششمین برج مخابراتی دنیا و به نشانه همدردی مردم ایران با شهدای بیمارستان غزه و در اعتراض به جنایات رژیم صهیونیستی خاموش می‌شود.

 

تعطیلی کلیه گذرهای گردشگری شهر تهران به علت اعلام عزای عمومی

همچنین شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران نیز اعلام کرد: همزمان با اعلام عزای عمومی و حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی به مردم مظلوم و بی دفاع فلسطین ، تمامی گذرهای گردشگری وابسته به شرکت ساماندهی از جمله گذرهای سی تیر، باب همایون، گذر اجتماعی منطقه ۹ در روز چهارشنبه ۲۶ مهر ماه تعطیل است.

وزارت بهداشت فلسطین شامگاه سه‌شنبه از بمباران بیمارستان «المعمدانی» در غزه و شهادت حدود ۵۰۰ نفر توسط اشغالگران صهیونیست خبر داد.

بیمارستان المعمدانی یا الاهلی العربی یکی از مهمترین بیمارستان‌های نوار غزه در محله الزیتون در جنوب شهر غزه قرار دارد، این بیمارستان متعلق به کلیسای المعمدانی (تعمیددهنده یا باپتیست) در فلسطین است و از قدیمی‌ترین بیمارستان‌های این کشور به شمار می‌رود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه