English

رئیس کل دادگستری استان تهران:

سه هزار قاضی از زندان‌های ۹ گانه استان تهران بازدید کردند

رئیس کل دادگستری استان تهران در تشریح برنامه‌های نظارتی دستگاه قضایی از زندان‌های استان تهران ابراز داشت: در پنج ماهه ابتدای سال جاری، زندان‌های ۹ گانه استان تهران مورد بازدید بیش از ۳۰۰۰ نفر از قضات قرار گرفته است.

سه هزار قاضی از زندان‌های ۹ گانه استان تهران بازدید کردند

به گزارش خبرگزاری موج، علی القاصی رئیس کل دادگستری استان تهران به روند کاهشی آمار زندانیان غایب اشاره کرد و گفت: در گذشته برخی از زندانیان به وسیله مرخصی‌ها و یا تحت نهادهای ارفاقی از زندان خارج شده بودند و آمار بالایی از غیبت‌ها اعلام شده بود که با نظارت‌های صورت گرفته در بازدید های گذشته و تصمیماتی که درجلسات ستاد ساماندهی امور زندانیان اتخاذ شد این آمار کاهش چشمگیر داشته است.

القاصی ضرورت نظارت و بازدیدهای میدانی مدیران و قضات دادگستری از زندان های استان تهران را مورد تاکید قرار داد و گفت: در پنج ماهه ابتدای سال جاری، زندان های ۹ گانه استان تهران مورد بازدید بیش از ۳۰۰۰ نفر از قضات قرار گرفته است.

وی گفت: در اجرای مصوبات ستاد ساماندهی زندانیان به مدیران زندان و ضابطین مربوطه ماموریت داده شد تا سریعا این زندانیان برای  اجرای حکم قانونی و تحمل کیفر به زندان بازگردانده شوند و تعداد قابل توجهی نیز در این مدت توسط ضابطین و مامورین به زندان بازگشت داده شدند و پیش بینی می‌کنیم روند کاهشی زندانیان غایب طی ماه‌های آینده با سرعت بیشتری ادامه یابد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه