English

وزیر آموزش و پرورش:

رتبه‌بندی معلمان و صدور احکام جدید از هفته آینده آغاز می‌شود

وزیر آموزش و پرورش گفت:رتبه بندی معلمان و موضوع صدور احکام جدید مبتنی بر نتایج اعتراضات از هفته آینده آغاز می‌شود و کسانی که اعتراض شان وارد شده است، رتبه‌شان ارتقاء می‌یابد و رتبه جدید می‌گیرند.

رتبه‌بندی معلمان و صدور احکام جدید از هفته آینده آغاز می‌شود

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج، وزیر آموزش و پرورش در حاشیه جلسه هیات دولت با بیان اینکه سالیانه ۱۵۵ میلیون جلد کتاب درسی چاپ می‌کنیم، گفت: برای اولین بار در دولت سیزدهم تلاش شده تا تمامی کاغذ مورد نیاز کتاب‌های درسی در داخل تامین شود.

رضامراد صحرایی گفت: در کشور ۷۰ هزار تن کاغذ مصرف می‌شود، که ۵۰ هزار تن آن را آموزش و پرورش مصرف می‌کند.

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه دو روز قبل درخصوص کاغذ تصویب شد که از کاغذ داخلی مصرف کنیم، اظهار داشت: برای اولین بار است که در این دولت تمام کاغذمان را از داخل تامین کنیم و امید است بتوانیم این مسیر را ادامه دهیم. این کار بزرگی است.

وزیر آموزش و پرورش گفت: رتبه بندی معلمان و موضوع صدور احکام جدید مبتنی  بر نتایج اعتراضات از هفته آینده آغاز می‌شود.

صحرایی درباره شهریه مدارس نیز توضیح داد: شهریه مدارس روی سایت سازمان مدارس غیردولتی قرار گرفته است و اگر مدرسه ای بیش از مقدار شهریه دریافت می کند، اولیا می توانند شکایت خود را اعلام کنند تا پیگیری شود.

وی ادامه داد: چند مرکز در دولت قبل مجوز داشتند که با دلار شهریه بگیرند اینها مدارس تطبیقی هستند و دانش‌آموزان آنها هم خارجی هستند این موضوع تسری داده شده که کار غیرقانونی بوده است و ما هم به‌طور جد دنبال آن هستیم که این را برگردانیم و اگر تخلف کرده باشند حتما پلمپ می‌کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه