English

سخنگوی قوه قضاییه در پاسخ به خبرگزاری موج:

قوه قضاییه به سرعت با متخلفین برخورد می کند

سخنگوی قوه قضاییه اعلام کرد: قوه قضاییه آمادگی‌ کامل برای همکاری جامع با قوای دیگر در راستای رفع مشکلات اقتصادی مردم و بازگشت ثبات به بازار دارد. در این زمینه هرگونه تخلفی صورت گیرد با سرعت برخورد می کنیم.

قوه قضاییه به سرعت با متخلفین برخورد می کند

به گزارش خبرگزاری موج، این روزها افزایش افسارگسیخته نرخ ارز، طلا و سکه بر قیمت های تمام کالاهای موجود در بازار اثرگذاشته و تعدادی از مردم از ترس کاهش سرمایه نقدی خود در صف های طولانی صرافی ها مشغول تبدیل ریال به ارزهای دیگر خصوصا دلار هستند.

اما از ناگفته نماند قشر متوسط جامعه با این گرانی ها رسما از بین رفته اند و عملا اکثر جامعه نیازمند تامین مایحتاج اساسی خود شده اند‌ و اکنون سوالی که در ذهن مردم ایجاد شده این است چرا دولت به این موضع ورود نمیکند؟

آیا قوه قضاییه می تواند در جایگاه مدعی العموم‌به موضوع گرانی ها ورود کند؟ 

آیا برخورد قوه قضاییه با دانه درشت ها مانند اعدام “ وحید مظلومین” تاثیری در کنترل نابسامانی قیمت ها داشته است؟!

مسعود ستایشی سخنگوی قوه قضاییه در پاسخ به پرسش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری موج،  درباره نوسانات قیمت دلار و سکه و اقدامات دستگاه قضایی در این زمینه گفت: ما همه چیز را با دلار می‌بینیم و بهتر است بگوییم ارز. ما به کلیه شهروندان این اطمینان را می‌دهیم که قوه قضاییه آمادگی‌ کامل  برای همکاری جامع با قوای دیگر در راستای رفع مشکلات اقتصادی مردم و بازگشت ثبات به بازار دارد. در این زمینه هرگونه تخلفی صورت گیرد با سرعت برخورد می کنیم و کوتاهی نمی کنیم. چرا که خط قرمز ما رضایتمندی مردم است. نگاه قوه قضاییه در این شرایط حساس همافزایی است.

سخنگوی قوه قضاییه ادامه داد: در حوزه ارز جلساتی را هیات دولت به طور مستمر دارند و جلسه غیرعلنی هم در مجلس داشتیم و مصوباتی سران قوا داشتند و تمام اهتمام و برنامه ریزی در راستای تحقق اقدامات پیشگیرانه و برخورد قاطع با تخلفات است و ان شاءالله آرامش و رضایتمندی مردم را به دنبال داشته باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه